بررسی لپتاپ دل ایکس پی اس 13 (گجت تی وی )

دل ایکس پی اس 13 جدید، مشابه مدل قدیمی اما با تغییراتی ایده‌آل است. دل سرانجام با تغییر بزرگترین معضل نسل قبلی ایکس پی اس 13 یک اولترا بوک ایده‌آل طراحی کرده است و آن تغییرات جابجایی جایگاه دوربین و بهبود باتری است.

دل ایکس پی اس 13 2019 به جز تغییراتی مانند جایگاه قرار گیری دوربین و بهبود وضعیت باتری تفاوت به خصوصی نسبت به نسل پیشین خود ندارد. مدل‌های امسال با همان کلید‌های موفقیت‌آفرین سال‌های گذشته مسیر خود را ادامه داده‌اند. اگرچه صحن اجرایی اولترا بوک های رده بالا از چند سال پیش با حضور محصولاتی مانند ایسوس و هواوی تغییر کرده است و با این اوصاف Dell XPS 13 2019 بهترین اولترا بوک موجود نیست، اما هنوز می‌توان به چشم یکی از بهترین‌های بازار به آن نگاه کرد.

کمپانی دل شروع قیمتی محصول امسال خود را از 899 دلار انتخاب کرده که مجهز به نسل هشتم از پردازنده‌های Core i3، میزان 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه اس اس دی به همراه نمایشگر کم حاشیه 13.36 اینچی با رزلوشن فول اچ دی است. همچنین 3 مدل دیگر هم موجود است که بالاترین آن‌ها مجهز به نسل هشتم از پردازنده‌های Core i7، میزان 16 گیگابایت حافظه رم و 2 ترابایت حافظه اس اس دی به همراه نمایشگر فوق العاده تاچ 4K که قیمت 2609 دلاری خواهد داشت.

تمامی مدل‌ها در سه رنگ نقره‌ای به مشکی، رز گلد به سفید و رنگ جدید یخی به سفید گچی عرضه می‌شوند.

در پایین ویدیو این نسل از لپتاپ های دل را بررسی خواهیم کرد.

بررسی اولترا بوک دل XPS 13 2019