تریلر جدید بازی The Sinking City را تماشا کنید

بازی The Sinking City اثر جدید استودیوی فراگ‌ویرز به زودی منتشر خواهد شد. تریلر هیجان انگیز جدید این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

از بلادبورن و دارک سولز تا بازی Call of Cthulhu، رمان‌ها و داستان‌های کوتاه نویسنده مشهور آمریکایی، اچ پی لاوکرفت در صنعت‌ بازی‌های ویدیویی تاثیرگذار ظاهر شده‌اند. بازی The Sinking City یک اقتباس جدید از آثار این نویسنده است که در ادامه می‌توانید با آن آشنا شوید. این تریلر جدید، مکانیک‌های گیم‌پلی بازی را نیز نشان می‌دهد.

بازی The Sinking City یکی از آثار ترسناک مورد انتظار سال 2019 است. این بازی اولین بار در سال 2016 معرفی شد و انتظار می‌رود که بتواند بهتر از بازی Call of Cthulhu، کارهای اچ پی لاوکرفت را عرضه کند.

این تریلر جدید که «واقعیت فاسد» نام دارد، به شما نشان می‌دهد که در این بازی باید منتظر چه چیزهایی باشید. همچنین به زودی شاهد حضور بازی در نمایشگاه E3 2019 خواهیم بود و در آن‌جا جزئیات بیشتری از آن به نمایش گذاشته می‌شود.

تریلر توسط شخصیت اصلی بازی، چارلز رید روایت می‌شود که خود را یک کاراگاه خصوصی خطاب می‌کند. اگر آثار لاوکرفت را مطالعه کرده‌ باشید، به سرعت متوجه نزدیکی فضای بازی با آثار این نویسنده خواهید شد.

تریلر جدید بازی The Sinking City – سینکینگ سیتی

داستان بازی در شهری ترسناک به نام اکمانت (Oakmont) جریان دارد. چارلز ادعا می‌کند که چیزهای خیالی می‌بینید و این تصورات غیرواقعی از اکمانت ریشه می‌گیرند. در تریلر می‌توانید ببینید که چارلز در شهر به گشت و گذار می‌پردازد و بازی در حالت سوم شخص دنبال می‌شود. همچنین مشخص است که اثر دارای تم‌های روانشناختی خواهد بود. در بخشی از تریلر، چارلز یک اسلحه را به سوی مغز خود نشان می‌گیرد که نشان می‌دهد او در این مسیر دیوانه‌وار، چه فشار سنگینی را تحمل می‌کند و به مرز ناامیدی و جنون می‌رسد.

در بازی هیولاهای مختلفی وجود دارند که همه توسط لاوکرفت خلق شده‌اند. با اینکه بازی اکشن محور نیست اما در بخش‌هایی این فرصت را پیدا می‌کنید که به دشمنان شلیک کنید. به نظر می‌رسد که نقطه قوت اثر، داستان و دیالوگ‌های آن باشد. در همین تریلر هم دیالوگ‌های جذابی می‌شنوید که مخاطب را به یاد آثار سینمایی می‌اندازند.

بازی The Sinking City تا اینجا امیدوارکننده ظاهر شده و با اینکه بازی Call of Cthulhu در سال گذشته، طرفداران را ناامید کرد، اما این بازی جدید به نظر می‌رسد که توانسته نقاط ضعف آن بازی را برطرف کرده و بتواند تلفیق درستی از عناصر اکشن و ترسناک ارائه دهد. این بازی یادآور خاطرات خوش بازی‌های رزیدنت اویل 2 و آلن ویک است و باید دید در نهایت تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

بازی The Sinking City در تاریخ 27 ژوئن 2019 (6 تیر 1398) برای رایانه های شخصی و کنسول‌ های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.