ایمپلنت هوش مصنوعی

گوگل به کمک ایمپلنت هوش مصنوعی در مغز شما قرار خواهد گرفت

دانشمندان هوش مصنوعی بر این باورند که طی 20 آینده به کمک کاشت ایمپلنت هوش مصنوعی می‌توانیم گوگل را در مغزمان داشته باشیم و با استفاده از این تکنولوژی یادگیری بسیار آسان خواهد بود.

نیکولاس کارینوس (Nikolas Kairinos)، یکی از متخصصان حوزه هوش مصنوعی عنوان کرد انسان‌ها با استفاده از ایمپلنت‌های مغزی می‌توانند با مشکل حفظ کردن مطالب خداحافظی کنند؛ چراکه به کمک این تکنولوژی نیازی به حفظ کردن نخواهد بود؛ برای مثال به وسیله این ایمپلنت‌ها به جستجوی مداوم در گوگل نیاز نخواهد بود و تمامی پاسخ‌ها در مغزتان قرار خواهد داشت. وی افزود اگر قصد دارید ترجمه یک کلمه به زبان دیگر را پیدا کنید، به واسطه ایمپلنت هوش مصنوعی پاسخ در مغز شما آماده خواهد بود.

جزئیات توسعه ایمپلنت هوش مصنوعی

نیکولاس کارینوس در ادامه اظهار کرد آینده این ایمپلنت هوش مصنوعی شبیه فناوری استارتاپ نورالینک (Neuralink) خواهد بود که توسط ایلان ماسک طراحی شده است. این استارتاپ با هدف ایجاد تراشه‌های رایانه‌ای که در داخل مغز انسان قابل کاشت است، فاصله میان انسان و ماشین را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. چنین تراشه‌هایی می‌توانند حس لامسه کاربران را بازیابی کرده و سیگنال‌های پیچیده‌ای را که در داخل مغز انسان ایجاد شده‌اند نیز رمزگشایی خواهد کرد؛ در واقع تراشه آنها را به اعدادی تبدیل خواهد کرد تا سیگنال‌ها قابل پردازش شوند. این ایمپلنت مغزی همانند دستیار هوشمند برای انسان خواهد بود که تا حدودی شبیه شما فکر می‌کند. این تکنولوژی به زودی با پیشرفت زیادی همراه خواهد شد و می‌تواند در دنیا تحول بزرگی را به وجود آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. برای مغز ایرانی ها شدیدا توصیه میشه …
    مخصوصا قسمت پردازش در لحضه …

  2. ما تو تولید کارت ملی موندیم اینا دارن تراشه واسه مغز میسازن حالا بگو مرگ بر امریکا😂😂😂😂

  3. چه کار می کنن اینا همه چی دیگه پیچیده شده

  4. داریم به کجا میریم مغز ها هم کنترول میکننن