شیائومی می 9T

تصویر واقعی جعبه شیائومی می 9T فاش شد

تصویر گوشی شیائومی می 9T به همراه گوشه‌ای از مشخصات آن فاش شد. این گوشی قرار است نسخه متعلق به بازارهای خارج از کشور چین یکی از پرچمداران اقتصادی اخیر شیائومی باشد.

گوشی شیائومی ردمی کا 20 قرار است در برخی کشورها با نام شیائومی می 9T عرضه شود. این موضوع به وسیله پست توییتری این گوشی‌ساز چینی اعلام شد. بعد از انتشار خبر، تصویر جعبه شیائومی می 9T به دست یکی از کاربران بررسی‌کننده گجت‌های هوشمند در دبی، فاش شد.

تصویر جعبه شیائومی می 9T

شیائومی می 9T

در اصل، با یک گوشی هوشمند یکسان رو به رو خواهیم بود، اما بسته به این که آن را در کدام کشور خریداری می‌کنیم، دستگاه نام متفاوتی خواهد داشت. این نام‌ها شیائومی ردمی کا 20، شیائومی می 9T و شیائومی پوکوفون F2 هستند! بد نیست بدانید گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 نیز در زمان معرفی یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی های پرچمدار بود.

گوشی در بازارهای کشور چین با نام ردمی کا 20 فروخته خواهد شد. هیچ تضمینی برای عرضه دو نسخه دارای نام‌های متفاوت در تمامی کشورهای دنیا وجود ندارد، اما انتظار می‌رود شیائومی می 9T حداقل در کشورهای آسیایی متعددی عرضه شود.

در کنار مدل پایه، گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرو معرفی شد. نسخه پایه این گوشی پرچمدار قدرت گرفته از اسنپدراگون 855، دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی، تنها 360 دلار قیمت دارد! شیائومی این مدل را برای رقابت با وان پلاس در دسته‌بندی قاتلان پرچمدار، به طور ویژه برای رقابت با وان پلاس 7، عرضه کرد.

مهم‌ترین تفاوت ردمی کا 20 و ردمی کا 20 پرو تراشه و سیستم شارژ سریع آن‌ها محسوب می‌شود. مدل پایه از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 710 قدرت گرفته و سیستم شارژ سریع آن گوشی را با توان خروجی 18 وات شارژ می‌کند. در مدل پرو تراشه به اسنپدراگون 855 و توان خروجی شارژ سریع به 27 وات افزایش پیدا کرده است.

شیائومی می 9T

در تصویر بالا، جعبه گوشی شیائومی می 9T را از زاویه دیگری مشاهده می‌کنید. بر اساس اطلاعات روی جعبه، گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود. برای ردمی کا 20، نسخه‌های دیگری تا سقف 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه شده است، اما شاید برای نسخه مخصوص بازارهای خارج از چین، خبری از تنوع در نسخه‌ بر اساس حافظه نباشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه