آپدیت آزمایشی EMUI 9.1

دومین آپدیت آزمایشی EMUI 9.1 برای اکثر گوشی‌های هواوی و آنر منتشر شد

دومین آپدیت آزمایشی EMUI 9.1 منتشر شد. اینبار 14 گوشی جدید از جمله گوشی‌های خانواده میت 10 و پی 20 هواوی نیز جزوی از دریافت کنندگان آخرین به روزرسانی آزمایشی EMUI خواهند بود.

هواوی دومین آپدیت آزمایشی EMUI 9.1 را منتشر کرد و حالا 14 دیوایس جدید شامل گوشی‌های خانواده میت 10 و پی 20 نیز به جمع دریافت کنندگان آن اضافه شده‌اند. از همین امروز٬ کاربران چینی قادر خواهند بود گوشی خود را به آخرین بیلد نرم افزاری ارتقاء دهند٬ در حالی که کاربران بین‌المللی باید چند روز دیگر برای دریافت آن منتظر بمانند.

جزئیات دومین آپدیت آزمایشی EMUI 9.1

دومین آپدیت آزمایشی EMUI 9.1 والپیپرهای رنگارنگ جدیدی را به همراه دارد. علاوه بر این٬ به‌روزرسانی مذکور فایل سیستمی EROFS را برای عملکرد سریع‌تر سیستم٬ اشتراک گذاری فایل OneHop و چند مورد دیگر را ارائه می‌کند. تمام ویژگی‌های جدید EMUI 9.1 را می‌توانید در اینجا ببینید.

اگر می‌خواهید شما هم یکی از آزمایش کنندگان آخرین نسخه‌ی EMUI باشید٬ ابتدا باید اپلیکیشن ‌Beta Club را روی گوشی خود نصب کنید و وارد حساب کاربری هواوی خود در آن شوید. سپس باید به صورت دستی بررسی کنید که آیا دیوایس شما با نسخه‌های جدید EMUI سازگار خواهد بود یا خیر. اگر اینگونه است٬ آخرین نسخه برای نصب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هواوی به شما پیشنهاد می‌کند پیش از آنکه بخواهید برای نصب هرگونه از نسخه‌های آزمایشی این رابط کاربری اقدام کنید٬ حداقل 6 گیگابایت از فضای داخلی گوشی شما آزاد باشد. آنطور که به نظر می‌رسد٬ در آینده‌ای نزدیک دیگر گوشی‌های قدیمی‌تر هواوی نیز می‌توانند نسخه‌های آزمایشی EMUI 9.1 را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مگه نگفتن دیگه اندروید نمیشه داد بهوشون؟؟

  2. بچه ها اندروید ٩ برای کسی اومده nova3i؟