عجیب ترین لوازم جانبی

با عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند تا امروز آشنا شوید

شرکت‌های سازنده لوازم جانبی شدیدا خلاق شده‌ و وسایل اغواکننده‌ای اختراع می‌کنند. در این مطلب 6 مورد از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند که در حال حاضر قابل خرید هستند را معرفی خواهیم کرد.

اریکسون T68 به عنوان محصولی متعلق به سال 2001، در دسته‌بندی گوشی های موبایل ساده قرار می‌گیرد، اما همچنان جزو اولین گوشی های تلفن همراهی است که قادر به گرفتن عکس بود! این کار از طریق یک افزونه برایش میسر می‌شد. امروزه قابلیت‌های گوشی های هوشمند به اندازه‌ای افزایش یافته که نیازی به تولید افزونه‌های جداگانه به منظور افزودن امکانات دیگر گجت‌های الکترونیکی به آن‌ها همچون دوربین‌ها و دستگاه‌های ردیاب جی پی اس وجود ندارد.

ساخت عجیب ترین لوازم جانبی گوشی هنوز ادامه دارد

نتیجه، ورشکستگی شرکت‌های سازنده افزونه برای گوشی های هوشمند نخواهد بود، چرا که آن‌ها با اتکا به خلاقیت‌ خود و به وسیله ساخت عجیب ترین لوازم جانبی همچنان به سوددهی ادامه می‌دهند! در انتهای معرفی هر یک از عجیب ترین لوازم جانبی کنونی برای گوشی های هوشمند، لینک خرید آن از فروشگاه آمازون یا دیگر وب سایت‌ها را قرار خواهیم داد.

بیشتر این نوع گجت‌ها در ابتدا یک ایده بوده و بعد از حمایت شدن توسط کاربران در وب سایت‌هایی همچون Kickstarter و Indiegogo اکنون تبدیل به محصولی تجاری شده‌اند.

دسته تلفن ثابت قدیمی

آیا دلتان برای گوشی های تلفن ثابت قدیمی تنگ شده است؟ اکنون می‌توان یکی از آن‌ها را به صورت سیار همراه خود داشت. این یکی از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند بوده و از طریق درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری به گوشی متصل می‌شود.

عجیب ترین لوازم جانبی

حالتی را در نظر بگیرید که در خیابان، چنین گوشی تلفنی را در دست گرفته و حین قدم زدن راه بروید! از آن جایی که این دسته لوازم جانبی عجیب و نادر بوده و بیشتر کاربران از وجودشان بی‌خبرند، احتمالا شما را به خاطر کندن دسته یک تلفن ثابت قدیمی و صحبت کردن با خود در خیابان، دیوانه فرض خواهند کرد!

در صورت استفاده از نسخه‌های بلوتوثی آن‌ها، دیگران با احتمال بالاتری شما را دیوانه خطاب خواهند کرد! کاربران گوشی های هوشمند جدید فاقد درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری، مجبور به استفاده از این نسخه‌ها هستند.

عجیب و خاص به نظر رسیدن تنها دلیل استفاده از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند همچون این دسته تلفن قدیمی نیست. آن‌ها با وجود قدیمی بودن ارگونومیک طراحی شده و به همین دلیل در دست گرفتنشان مخصوصا برای مدت زمان طولانی راحت‌تر خواهد بود. همچنین با وجود عدم ارائه شواهد و مدارک علمی، برخی کاربران امواج الکترومغناطیسی گوشی های هوشمند را مضر می‌دانند. از طریق یک دسته تلفن ثابت قدیمی می‌توان دستگاه متصاعدکننده امواج الکترومغناطیسی را از مغز دور نگه داشت. می‌توانید مدل OPIS 60s Micro را به قیمت 19 دلار از فروشگاه آمازون خریداری کنید.

پخش‌کننده و تبدیل‌کننده نوار کاست

وسیله‌ای که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نه تنها گوش دادن به نوار کاست‌های قدیمی در گوشی هوشمند را امکان‌پذیر می‌کند، بلکه قابلیت تبدیل آن‌ها به فرمت mp3 را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد! به این ترتیب می‌توان فایل صوتی را به هر گجت الکترونیکی یا سیستم کامپیوتری دیگر منتقل کرد و به آن گوش داد.

عجیب ترین لوازم جانبی

افراد دارای سن بالا که خاطراتی چند ده ساله با نوار کاست‌ها داشته و امروز مجبور به کنار گذاشتن آن‌ها و استفاده از گوشی های هوشمند شده‌اند، هر مغازه‌ای را برای یافتن این دسته از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی جستجو خواهند کرد! فروشگاه Hammacher Schlemmer تا چندی پیش پخش‌کننده نوارهای کاست قدیمی روی آیپادهای اپل را به قیمت 80 دلار فروش می‌رساند، اما موجودی این وسیله اکنون به پایان رسیده است. برای خرید یکی از آن‌ها می‌توانید در دیگر وب سایت‌های فروشگاهی همچون آمازون، عبارت‌هایی مثل “The Cassette To Smartphone Converter” را جستجو کنید.

بادسنج

طی چند سال اخیر، شرکت‌های مختلفی برای ساخت گوشی های ماژولار تلاش کردند. به عنوان نمونه می‌توان به تلاش ناموفق ال جی در گوشی G5 اشاره کرد. موتورولا در این زمینه موفق ظاهر شد و توانست برای گوشی های هوشمند سری Moto افزونه‌های متعددی عرضه کند. با استفاد از آن‌ها قادر به افزایش قابلیت‌های دوربین یا تبدیل کردن گوشی به یک پروژکتور خواهید بود. ماژول‌ها و افزونه‌های متعددی در بازار لوازم جانبی برای کاربردهای گوناگون وجود دارند،‌ اما آیا تا به حال، به قرار دادن یک بادسنج روی گوشی هوشمند خود فکر کرده‌اید؟

عجیب ترین لوازم جانبی

با استفاده از این افزونه به عنوان یکی دیگر از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند می‌توانید به شدت وزش باد پی ببرید. این وسیله می‌تواند برای برخی افراد شدیدا کاربردی باشد. بقیه می‌توانند برای سرگرمی، Vaavud Smartphone Wind Meter را به قیمت 47 پوند از وب سایت آمازون خریداری کنند.

پایه سلفی دارای میکروفون

به لطف پیشرفت تکنولوژی و اختراع گستره وسیعی از گجت‌ها، تظاهر به چیزی که واقعیت ندارد، متاسفانه یا خوشبختانه، به راحتی امکان‌پذیر شده است! با استفاده از این وسیله می‌توانید سبک ویدیوهای یوتیوبی خود را زیر و رو کنید. SoloCam یک پایه سلفی بوده و انتهای آن، به یک میکروفون بزرگ ختم می‌شود. با تنظیم صحیح زاویه دوربین سلفی گوشی قادر خواهید بود حس مصاحبه شدن با شما توسط یک رسانه خبری بسیار معتبر را به دیگران القا کنید!

عجیب ترین لوازم جانبی

استفاده از برخی از عجیب ترین لوازم جانبی همچون SoloCam چندان راحت نیست. حین در دست گرفتن این پایه سلفی مجبور به اتمام سریع صحبت‌های خود خواهید بود، چرا که فشار وزن گوشی به همراه پایه روی مچ دستتان افتاده و شما را زود خسته خواهد کرد. در نتیجه، دستتان با گذشت مدت زمانی کوتاه شروع به لرزیدن می‌کند. SoloCam را می‌توانید به قیمت 57 دلار از وب سایت indiegogo خریداری کنید.

گیاهان مینیاتوری

عجیب ترین لوازم جانبی

Pet Trees مخصوص کاربرانی است که اعتیاد به گوشی های هوشمند سبب شده علاقه (شدید) قبلی خود نسبت به گل و گیاه‌ها را فراموش کنند. با استفاده از این وسیله می‌توان نسخه‌هایی از گل‌ها و انواع گیاهان کوچک را همیشه همراه داشت. البته امروز دیگر در گوشی های هوشمند خبری از حفره‌هایی که در لبه‌های پایینی بدنه تلفن های همراه به منظور اتصال بند از طریق آن‌ها قرار داده می‌شد نیست، به همین دلیل احتمالا به جای گوشی، مجبور به اتصال گیاهان مینیاتوری به جاکلیدی خود خواهید شد. خرید آن‌ها از وب سایت pettree امکان‌پذیر است.

کیبورد QWERTY فیزیکی برای آیفون‌های قدیمی

عجیب ترین لوازم جانبی

تعدد لوازم جانبی گوشی های اپل در مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند سبب شده بخش قابل توجهی از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های موبایل به محصولات اپل تعلق داشته باشند.

وسیله‌ای که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید i.am+ foto.sosho نام داشته و با آیفون 4، 4 اس و آیفون 5 کار می‌کند. قرار دادن یک کیبورد QWERTY اسلایدری در اختیار کاربر در کنار یک لنز کلیپسی، مزیت خرید آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وا این دیگه چیه آدم می مونه به خدا