اولین تریلر فیلم فورد در برابر فراری (Ford v. Ferrari) را تماشا کنید

اولین تریلر فیلم فورد در برابر فراری (Ford v. Ferrari) منتشر شد. در این فیلم مت دیمون در نقش کرول شلبی و کریستین بیل در نقش کن مایلز به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم فورد در برابر فراری داستان واقعی رقابت بین این دو غول دنیای اتومبیل برای پیروزی در مسابقات لو مان فرانسه سال 1966 را به تصویر می‌کشد.

فورد در برابر فراری

این فیلم چندین سال در دست توسعه قرار داشت و حتی برای مدتی قرار بود تام کروز و براد پیت در آن حضور پیدا کنند. در سال 2018، جیمز منگولد (سازنده فیلم لوگان) برای کارگردانی فیلم قرارداد امضا کرد و فیلمبرداری از ماه ژوئیه سال گذشته آغاز شد.

با توجه به حضور اشخاص برجسته در پشت و جلوی دوربین، این فیلم از هم‌اکنون یکی از نامزدهای احتمالی جایزه اسکار به حساب می‌آید. شرکت فاکس هم چنین عقیده‌ای دارد و به همین دلیل است که می‌خواهد فیلم را در ماه نوامبر به نمایش در بیاورد (فصل جوایز). در حالی که هنوز چند ماه تا اکران اثر باقی مانده اما فاکس کمپین تبلیغات فیلم را آغاز کرده است، اوایل این هفته اولین پوستر آن منتشر شد و حال می‌توانید اولین تریلر هیجان انگیز فیلم را تماشا کنید. این تریلر در جریان فینال رقابت‌های بسکتبال NBA منتشر شد.

تریلر فیلم فورد در برابر فراری – Ford v. Ferrari

این تریلر به خوبی داستان فیلم را مشخص می‌کند: هنری فورد دوم (با بازی تریسی لتس) می‌خواهد فراری را در مسابقات لو مان فرانسه شکست دهد و کرول شبلی را استخدام می‌کند تا یک ماشین کاملا جدید برای این رقابت‌ها تولید نماید. اما همان‌طور که شلبی هم در تریلر اشاره می‌کند، «برای پیروزی به چیزی فراتر از جادوی مهندسی خودرو نیاز دارید». کریستین بیل که سال گذشته برای فیلم وایس، یک نامزدی اسکار دیگر به دست آورد، به نظر می‌رسد اینجا هم توانسته فوق العاده ظاهر شود و نقش را مال خود کند. در دنیای واقعی، مایلز و شلبی همکاران نزدیکی بودند و فیلم مذکور نیز بر روی این مسئله تمرکز خواهد داشت.

هنوز زود است که برای فیلم شانسی در فصل جوایز قائل شویم اما تریلر امیدوارکننده به نظر می‌رسد. نه تنها تیم بازیگری عالی است، جیمز منگولد یکی از کارگردانان خوب این روزهای هالیوود محسوب می‌شود و با آثاری همچون لوگان، سربه‌راه باش (داستان زندگی جانی کش) و 3:10 به یوما (با بازی بیل و راسل کرو) نشان داده که سازنده توانایی است. منگولد در آثار درام شخصیت محور عالی عمل می‌کند و به احتمال زیاد در فیلم فورد در برابر فراری هم توانسته یک بار دیگر استعدادهای فیلمسازی خود را به رخ بکشد.

فورد در برابر فراری در تاریخ 15 نوامبر 2019 (24 آبان 1398) به اکران سینماهای جهان در خواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فک نمی کنم ارزش نگاه کردند داشته باشه