نخستین تصاویر گوشی لنوو Z6

نخستین تصاویر گوشی لنوو Z6 منتشر شد

یکی از مدیران لنوو نخستین تصاویر گوشی لنوو Z6 را منتشر کرده است. بر اساس این تصاویر٬ لنوو زد 6 به قاب براق پشتی مجهز بوده که دارای شیب رنگی است.

12 ماه پیش لنوو گوشی Z5 مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 636 را معرفی کرد و حالا زمان پرده برداری از نسل جدید آن به نام لنوو Z6 رسیده است. یکی از مدیران شرکت لنوو حالا عکس‌هایی را در صفحه ویبو خود منتشر کرده است که نیم نگاهی را به نسخه‌ی قهوه‌ای رنگ این گوشی دارد. با توجه به این تصویر٬ قاب پشتی گوشی براق و منعکس کننده‌ی نور است. این می‌تواند بدان معنا باشد که قاب پشتی یا از گوریلا گلس یا یک نوع محافظ پلاستیکی شفاف بهره می‌برد.

نخستین تصاویر گوشی لنوو Z6

انتظار می‌رود لنوو Z6 یک گوشی میان‌رده چیزی بین مدل Z6 Youth با اسنپدراگون 710 و گوشی پرچمدار چهار دوربینه Z6 Pro باشد. هنوز اطلاعی از مشخصات فنی لنوو زد 6 نداریم٬‌اما اگر بخواهیم حدس بزنیم٬ تراشه‌ی اسنپدراگون 730 می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای قدرت‌بخشی از این گوشی باشد.

نخستین تصاویر گوشی لنوو Z6

زمان معرفی لنوو Z6 نزدیک است

از آنجایی که یک گوشی لنوو با شماره مدل L78121 به تازگی تاییدیه 3C را دریافت کرده و به شارژ سریع 18 وات مجهز است٬ ما انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی رسمی گوشی‌ساز چینی از جدیدترین موبایلش باشیم. معمولا مدیران لنوو آهسته آهسته اطلاعاتی از دیوایس‌های آینده‌ی خود را منتشر می‌کنند؛ بنابراین باید منتظر باشیم طی روزها و هفته‌های آینده بیشتر با این گوشی آشنا شویم.