آپدیت iOS 13

آپدیت iOS 13 آیفون‌ها را به یک کنسول PS4 موبایلی تبدیل می‌کند

اپل همراه با آپدیت iOS 13 به صاحبان آیفون اجازه می‌دهد از طریق اپلبکیشن Remote Play بتوانند دسته بازی DualShock 4 پلی استیشن 4 را به گوشی خود وصل کرده و بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر اجرا کنند.

با معرفی آپدیت iOS 13 سرانجام اپل پشتیبانی از کنترلر‌های بازی نظیر DualShock 4 سونی که برای کنسول پلی استیشن 4 استفاده می‌شود را به آیفون‌های خود افزود. آنطور که MacRumors گزارش می‌دهد٬ این قابلیت فراتر از چیزیست که ما فکر می‌کنیم.

آپدیت iOS 13 عملکرد Remote Play را بهبود می‌بخشد

سونی اپلیکیشن Remote Play را در ماه مارس گذشته معرفی کرد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد بازی‌های پلی استیشن 4 خود را از طریق وای فای٬ روی گوشی آیفون خود اجرا کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد آیفونتان را به یک کنسول بازی موبایلی تبدیل کنید٬ با این حال شما مجبور بودید از کنترل‌های روی صفحه یا دست‌های بازی متفرقه به اجرای بازی بپردازید که آن تجربه‌ی لذت‌بخش مورد نظر را ارائه نمی‌کند.

همراه با آپدیت iOS 13 اپل اجازه می‌دهد شما از دسته بازی خود پلی استیشن 4 استفاده کنید. این به گیمرها اجازه می‌دهد بتوانند بازی‌های کنسول خود را با همان تجربه‌ای که روی یک نمایشگر بزرگ‌تر اجرا می‌کنند٬ روی آیفون خود نیز اجرا کنند و از لذت فشردن دکمه‌های دسته DualShock 4 محروم نشوند.

البته در حال حاضر تمام بازی‌های PS4 با اپلیکیشن ریموت پلی سازگار نیستند و این مورد که فقط استریم روی یک شبکه‌ی وای فای یکسان انجام می‌شود٬ شما نمی‌توانید با فاصله از کنسول خود به بازی بپردازید و بدین ترتیب رویای اجرای بازی‌های PS4 دور از خود کنسول هنوز به طور کامل محقق نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*