اینترنت 5G

هواوی برای توسعه اینترنت 5G در روسیه قرارداد امضا کرد

هواوی با وجود تحریم شدن از سوی آمریکا، برای توسعه اینترنت 5G در روسیه با بزرگ‌ترین شرکت ارتباطاتی این کشور قرارداد امضا کرد. طی این قرارداد ظرف مدت 5 سال آینده اینترنت نسل پنجم در کشور روسیه توسعه پیدا خواهد کرد.

شرکت هواوی، غول تکنولوژی چینی که اخیرا از سوی آمریکا به جاسوسی متهم شده و تحریم‌های شدیدی علیه آن صورت گرفته است، برای توسعه اینترنت 5G در روسیه با شرکت ام تی اس به عنوان بزرگ‌ترین شرکت ارتباطاتی این کشور قراردادی را امضا کرد. طی این قرارداد ظرف مدت 5 سال آینده اینترنت نسل پنجم در کشور روسیه توسعه پیدا خواهد کرد. گفتنی است در حاشیه دیدار شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مسکو این قرارداد به امضا رسیده است.

جزئیات قرارداد هواوی برای توسعه اینترنت 5G در روسیه

شرکت ارتباطاتی ام تی اس روسیه در خصوص این قرارداد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این قرارداد با هدف توسعه تکنولوژی اینترنت 5G و شروع کار آزمایشی تکنولوژی نسل پنجم اینترنت در سال 2019-2020 انجام می‌شود. گفتنی است تحریم هواوی از سوی آمریکا باعث شد تا این غول تکنولوژی چینی با مشکلات متعددی مواجه شود و حتی دولت انگلستان نیز از امضای قراردادی مبنی بر توسعه نسل پنجم اینترنت در این کشور خودداری کرده و در این خصوص تاکنون تصمیم قطعی نگرفته است. هرچند امضای چنین قراردادهایی می‌تواند بخشی از مشکلات این شرکت چینی را بهبود ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه