نسخه فری تو پلی بازی Destiny 2 معرفی شد

پس از شایعات فراوان، شرکت بانجی سرانجام از نسخه فری تو پلی بازی Destiny 2 با نام New Light رونمایی کرد. این نسخه رایگان شامل اکثر بخش‌های مهم بازی اصلی خواهد بود. 

نسخه فری تو پلی بازی Destiny 2 بخش کمپین Cabal Red War را خواهد داشت و شامل بسته‌های الحاقی Curse of Osiris و Warmind نیز می‌شود. همچنین تمامی نقشه‌های Strikes و Crucible در دسترس خواهند بود.

کارگردان بازی، لوک اسمیت در رابطه با این ورژن رایگان می‌گوید:

چه می‌شد اگر ما یک مسیر رایگان برای بازیکنان ایجاد می‌کردیم تا وارد دنیای بازی شوند؟ شما هنگامی که به انجام New Light می‌پردازید، به جای 40 ساعت تجربه بخش کمپین، در 10 یا 15 دقیقه اول، به بخشی از بازی می‌رسید که برای شما و دوستان‌تان مهم است.

مشخصا این نسخه رایگان بازی دستینی 2 دارای همه چیز نیست، با اینکه بازیکنان می‌توانند در The Dreaming City به گشت و گذار بپردازند و ماموریت‌های مختلف را انجام دهند اما برای انجام ماموریت‌های داستانی، باید نسخه اصلی را خریداری کنند. این قضیه برای محتواهایی همچون Gambit Prime ،Black Armory Forges و Penumbra’s Menagerie نیز صدق می‌کند. با این حال، در حالت رایگان هم چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید تجربه کنید.

  بازی Destiny 2

نکته جالب دیگر این است که این بازی با یک ماموریت بر اساس نسخه اصلی Destiny آغاز می‌شود و در واقع در بخش ابتدایی یک بازسازی به حساب می‌آید. البته بانجی اعلام کرده که New Light یک ریمستر نیست و شامل بخش دیگری از شماره اول دستینی نخواهد بود. پس از اتمام ماموریت آغازین، می‌توانید به بازی با دوستان‌تان بپردازید و دنیای بازی دستینی 2 را جستجو کنید.

کارگردان بازی همچنین اضافه می‌کند:

بازی New Light به گونه‌ای طراحی شده که مناسب بازیکنان جدید باشد اما تمامی بازیکنان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. این هیجان انگیز است زیرا این یک بازی آزمایشی نیست، یک اکسپنشن نیست، بخش متفاوتی از بازی نیست، این خود بازی اصلی است.

نسخه فری تو پلی بازی Destiny 2 در ماه سپتامبر 2019 در کنار بسته الحاقی Destiny 2: Shadowkeep برای کنسول‌ های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*