گلکسی S11

سامسونگ گلکسی S11 فاقد درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری خواهد بود

سامسونگ گلکسی اس 11 (Samsung Galaxy S11) اولین پرچمدار سال 2020 بزرگترین گوشی‌ساز دنیا خواهد بود. به تازگی اخباری درباره احتمال وجود یا عدم وجود درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری در گلکسی S11 سامسونگ منتشر شده است.

انتشار جدیدترین رندر ویدیویی و تصویری سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو نشان داد در این گوشی خبری از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری نخواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد سرانجام سامسونگ نیز همچون بسیاری از گوشی‌سازان، به نیاز به حذف این درگاه از گوشی های هوشمند پرچمدار خود پی برده است. با توجه به آن می‌توان پیش‌بینی کرد درگاه جک صوتی در سامسونگ گلکسی اس 11 نیز وجود نخواهد داشت.

ارائه آداپتور درگاه جک صوتی همراه گلکسی S11 سامسونگ

این تغییر در نهایت می‌بایست رخ می‌داد و سامسونگ دیر یا زود مجبور به اعمال این تغییر می‌شد. گوشی‌سازان به منظور باز شدن دستشان برای طراحی گوشی هایی ظریف و همچنین سادگی در پیاده‌سازی استانداردهای مقاومتی به منظور جلوگیری از نفوذ آب، مدت‌ها است درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری را از پرچمداران خود حذف می‌کنند. برخی شرکت‌ها به منظور جلوگیری از ناراحت شدن کاربران، به صورت پیش‌فرض یک آداپتور یو اس بی C به درگاه جک صوتی را در جعبه گوشی های هوشمندشان قرار می‌دهند! احتمالا سامسونگ نیز چنین آداپتوری را در جعبه گوشی های گلکسی Note 10 و گلکسی S11 به کاربران هدیه خواهد داد.

این اولین مرتبه‌ای نیست که درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری از یک گوشی هوشمند سامسونگ حذف می‌شود. پیش از این، دو گوشی سامسونگ گلکسی فولد و سامسونگ گلکسی ای 80 فاقد این پورت عرضه شدند. حتی تبلت گلکسی تب اس 5 ای نیز فاقد درگاه یاد شده بود. این روال قرار است به پرچمداران سری S و Note نیز سرایت کند.

فراهم شدن امکان استفاده از باتری‌های بزرگتر، یکی دیگر از مزایای حذف این پورت به شمار می‌رود. سامسونگ بعد از چند سال عرضه پرچمداران خود همراه با باتری‌های دارای ظرفیت‌های مشابه، طی دو سال اخیر تلاش بیشتری برای افزایش ظرفیت باتری‌های پرچمدارانش داشته است. پس در راستای رسیدن به این هدف، تصمیم دارد درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌‌متری را فدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هدیه خواهد داد! پولشو داره میگیره کجاش هدیه هست