نمایشگاه الکامپ 2019

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 2019 اعلام شد

نمایشگاه الکامپ 2019 با شعار آینده بهتر از تاریخ 27 تا 30 تیر 98 در تهران برگزار خواهد شد. از اهداف مهم این نمایشگاه بین‌المللی می‌توان به ارائه دستاوردهای عرصه صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال اشاره کرد.

شهر تهران از تاریخ 27 تا 30 تیر 98 میزان بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ خواهد بود. این نمایشگاه بین‌المللی با شعار آینده بهتر توسط سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای کشور کار خود را شروع خواهد کرد و از اهداف آن می‌توان به ارائه جدیدترین دستاوردهای عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران اشاره کرد.

جزئیات نمایشگاه الکامپ 2019

نمایشگاه بین المللی الکامپ که هر ساله برگزار می‌شود مکان مناسبی برای ذی‌نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال است تا با بررسی فرصت‌های بازار بتوانند جایگاه‌ مناسبی برای محصولات و خدمات خود بسازند و عملکرد سالانه خود را در معرض نمایش و داوری عموم قرار دهند. چنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود فعالان بازار تقاضای بازار را تحریک کرده و به نوعی اقتصاد کشور را گسترش دهند. در کنار برگزاری نمایشگاه الکامپ 2019 رویدادهای متعددی چون دولت الکترونیک، الکام استارز، الکام ترندز، الکام جابز، الکام تاکز و الکام گیم نیز برگزار خواهد شد. در رویداد الکام جابز شاهد اشتغال آفرینی و کاریابی دانش آموختگان فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم و در الکام ترندز نیز مباحث فناوری‌های روز دنیا چون بیگ دیتا و بلاک چین مورد بررسی خواهد گرفت. الکامپ استارز نیز به حوزه استارت آپ مرتبط است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*