قابلیت Dual-View

ثبت همزمان ویدیو از دو دوربین در گوشی های هواوی با قابلیت Dual-View

قابلیت Dual-View در گوشی های هواوی به ویژه در گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو امکان ثبت همزمان ویدیو از دو دوربین را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه با جزئیات این قابلیت و نحوه فعال‌سازی آن آشنا می‌شویم.

به دنبال ثبت ویدیو از صحنه یا لحظه‌ای خاص برای به اشتراک گذاشتن آن‌ در شبکه‌های اجتماعی هستید، اما ویرایش آن برایتان امری دشوار است؟ با هواوی پی 30 یا هواوی پی 30 پرو لحظه‌های خود را ثبت کنید و سایر موارد را به گوشی خود بسپارید.

به لطف به‌روزرسانی جدید منتشر شده، هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو، پرچمداران جدید هواوی، به ویژگی‌ جدیدی تحت عنوان Dual-View Video مجهز شده‌اند که امکان ثبت ویدیوها را به روشی نوین، منحصربه‌فرد و خلاقانه، در اختیار شما قرار می‌دهد. انتشار به‌روزرسانی نسخه B153 باعث شده کاربران مختلف قادر به تجربه ویژگی جدید و نوآورانه هواوی باشند.

جزئیات قابلیت Dual-View

قابلیت Dual-View

این قابلیت جدید موجب می‌شود شما بتوانید با استفاده از دوربین اصلی و دوربین تله فوتوی گوشی به صورت همزمان به ثبت ویدیوها بپردازید. در نتیجه شاهد دو چشم‌انداز متفاوت (نمای نزدیک و چشم‌اندازی دارای زاویه گسترده) خواهید بود. در هنگام استفاده از Dual-View نمایشگر به دو نیم تقسیم می‌شود تا شاهد هر دو نما به صورت همزمان باشید. در این حالت می‌توانید به بزرگ‌نمایی سوژه‌های مورد نظر خود، حداکثر تا 15 برابر بپردازید. علاوه بر این، ویرایشگر وابسته به هوش مصنوعی هواوی نیز با ویدیوهای ضبط شده سازگاری دارد و امکان ثبت ویدیوهایی مثال‌زدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قابلیت Dual-View می‌تواند در ثبت هرچه بهتر لحظات به شما کمک کند. به عنوان مثال فرض کنید در کنسرت خواننده محبوبتان هستید. با استفاده از Dual-View قادر خواهد بود علاوه بر ثبت تصویری کلی از سالن یا فضای کنسرت، به صورت هم‌زمان نیز تصویر خواننده محبوبتان را از نمای نزدیک ضبط کنید.

برای فعال کردن این ویژگی کافی است پس از به روزرسانی گوشی خود، نرم‌افزار دوربین را باز کنید، گزینه More را از میان حالت‌های تصویربرداری انتخاب کنید و از صفحه باز شده گزینه Dual-View را انتخاب کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوب چه کاری یکم سر کاری نیست !!!

  2. دوربین پشت و جلو نیست درسته؟؟؟

  3. ینی خلاقیت توش موج میزنه