پول دیجیتالی فیس بوک

پول دیجیتالی فیس بوک به زودی عرضه می‌شود

پول دیجیتالی فیس بوک با هدف کمک به کشورهای در حال توسعه به زودی عرضه خواهد شد. قرار است برای ارز الکترونیکی فیس بوک تعداد دستگاه خودپرداز فیزیکی نیز در برخی شهرها قرار داده شود!

گفته می‌شود در ماه میلادی جاری، شاهد عرضه ارز رمزنگاری شده شرکت فیس بوک خواهیم بود. فیس بوک تا امروز در پی یافتن سرمایه‌گذاران و پشتیبان‌هایی برای پول دیجیتالی خود بود و اکنون با تکیه بر آن‌ها سرانجام تصمیم گرفته ارز رمزنگاری شده خود را عرضه کند.

پول دیجیتالی فیس بوک در سراسر دنیا قابل استفاده بوده و هزینه‌ای بابت انجام تراکنش‌ها از کاربر کسر نخواهد شد. فیس بوک برای شروع، به کارمندانی که در بخش توسعه ارز دیجیتالی آن فعالیت دارند، پیشنهاد کرده حقوقشان را به جای دلار، در قالب پول دیجیتالی فیس بوک دریافت کنند!

این پول الکترونیکی از طریق اپلیکیشن‌های شرکت فیس بوک همچون واتس اپ، اپلیکیشن شبکه اجتماعی فیس بوک و فیس بوک مسنجر در دسترس خواهد بود. برنامه بعدی شرکت، در دسترس قرار دادن ارز دیجیتالی خود از طریق تعدادی دستگاه ATM فیزیکی است.

شرکت با هدف توسعه پول دیجیتالی فیس بوک، برای فروشندگانی که به مشتریان اجازه می‌دهند هزینه خرید خود را از طریق این ارز الکترونیکی پرداخت کنند، جوایزی در نظر خواهد گرفت. هنوز درباره نام این پول و مخصوصا تاریخ دقیق عرضه آن خبری در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*