رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در اردیبهشت 98

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی را برای اردیبهشت 98 منتشر کرد که بر اساس آن، باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل معرفی شده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در اردیبهشت 98 را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، در اردیبهشت ماه 1398 تعداد 55 هزار و 532 دستگاه خودرو تولید شد که 99 درصد از آن به خودروهای سبک و 1 درصد به خودروهای سنگین اختصاص دارد. همچنین خودروهای تولیدی در این ماه شامل 47 مدل خودروی گروه سبک و 7 مدل خودروی سنگین می‌شود.

در گروه سبک و بخش خودروهای وانت، خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون و وانت تندر با دریافت 3 ستاره کیفی، بالاترین کیفیت را در این گروه به خود اختصاص دادند. در بخش خودروهای سواری نیز خودرو پژو 2008 با 5 ستاره و مزدا 3 نیو، سوزوکی گرند ویتارا، بسترن بی 30، تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207 و پارس تندر، دنا پلاس با 4 ستاره در رده‌های مختلف قیمتی بالاترین کیفیت را کسب کردند. گفتنی است خودرو پژو 2008 همچون ماه گذشته نخستین و تنها خودروی 5 ستاره کشور محسوب می‌شود.

در گروه خودروهای سنگین نیز کامیونت ایسوزو 85NMR و کامیونت K75NPR و کشنده ولوو 500 FH با دریافت 4 ستاره در بخش باری و اتوبوس بین شهری اسکانیا پارسین با دریافت 3 ستاره در بخش مسافری، بالاترین کیفیت در این ماه را به خود اختصاص دادند. در ادامه، جدول‌های کامل رده بندی کیفی خودروهای داخلی در اردیبهشت 98 را مشاهده می‌کنید:

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – اردیبهشت 97

گروه سبک – بخش خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه سبک – بخش خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای گروه سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتاشونم میذاشتین یکم ما خجالت بکشیم