نوشیدنی انرژی زا ریزر

نوشیدنی انرژی زا ریزر ریسپان (Razer Respawn) مخصوص گیمرها معرفی شد

نوشیدنی انرژی زا ریزر ریسپان (Razer Respawn) توسط این شرکت سازنده تجهیزات مخصوص گیمرها تولید و عرضه شد. با میکس کردن پودر آن با آب و سپس نوشیدنش، میزان تمرکز خود را افزایش خواهید داد.

در زمان استفاده از تجهیزات گیمینگ شرکت ریزر برای اجرای یک بازی گرافیکی سه بعدی بسیار هیجان‌انگیز، که احتمالا شما را چند ساعت پای میز میخکوب و در نتیجه تشنه خواهد کرد، چه چیزی می‌نوشید؟ بهتر است پک Razer خود را کامل کرده و از این پس، با کنار گذاشتن دیگر نوشیدنی‌ها، حین اجرای بازی از نوشیدنی انرژی زا ریزر استفاده کنید! این شرکت به تازگی نوشیدنی انرژی زای خود با نام ریسپان را معرفی کرده است.

نوشیدنی انرژی زا ریزر ریسپان

این شرکت پیشتر یک نوشیدنی گیمینگ با نام ریزر ونوم (Razer Venom) عرضه کرده بود. این محصولی تجاری نبود و بیشتر گیمرها قادر به نوشیدن آن نشدند، اما پروژه نوشیدنی انرژی زای ریسپان متفاوت بوده و قرار است در قالب محصولی تجاری به دست همگان برسد. همانند مکمل‌های مخصوص بدنسازان، نوشیدنی انرژی زا ریزر ریسپان در قالب پودر ارائه شده و باید آن را درون شیکر با آب مخلوط و سپس مصرف کرد! می‌توان آن را به نوعی یک نوع دوپینگ برای گیمرها دانست!

بسته 20 عددی نوشیدنی انرژی زا ریزر دارای قیمت 24.99 دلار خواهد بود. می‌توان با پرداخت 29.99 دلار دیگر، ست برند Razer خود را به وسیله خرید یک میکسر ریزر کامل‌تر کرد! شرکت برای نوشیدنی جدید خود مزیت‌های گوناگونی تعریف کرده است. به عنوان نمونه می‌توان به افزایش تمرکز، آگاهی و بالا رفتن سرعت نشان دادن واکنش اشاره کرد. البته ممکن است بعد از مصرف متوجه بروز تغییر خاصی در خود نشوید، اما تغییرات بالا در هر صورت در پس‌زمینه ذهنتان رخ خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. گیمر هم نشدیم از اینا بخوریم

  2. خخخ اینو دیگه از کجا اوردن

  3. اینا هم خوب کاسبی میکنن ها