مرسدس بنز GLS مدل 2020

مرسدس بنز GLS مدل 2020 معرفی شد

مرسدس بنز GLS مدل 2020 معرفی شد. این خودروساز آلمانی نسل سوم شاسی بلند GLS را به صورت رسمی رونمایی کرد که از ظاهری جدید، تکنولوژی‌های مدرن و پیشرانه جدید برخوردار است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز سومین نسل شاسی بلند لوکس GLS را در مدل 2020 به صورت رسمی معرفی کرد. مرسدس بنز GLS مدل 2020 نسبت به قبل از طراحی ظاهری جدید، تکنولوژی‌های متعدد و پیشرانه جدید بهره می‌برد. برای این خودرو یک موتور 6 سیلندر توربو جدید و یک موتور 8 سیلندر توئین توربو در نظر گرفته شده است. هرچند در هنگام رونمایی از قیمت آن جزئیاتی منتشر نشده است، اما قیمت مدل پایه با نام GLS 450 از 75 هزار و 200 دلار شروع می‌شود و هزینه حمل آن نیز 955 دلار خواهد بود.

مشخصات مرسدس بنز GLS مدل 2020

قیمت نسل جدید مرسدس بنز GLS نسبت به نسل قبلی فقط حدود 5 هزار دلار افزایش پیدا کرده است و این در حالی است که در نسل جدید امکانات استاندارد متعددی نظیر دو صفحه نمایش بزرگ دیجیتالی ارائه می‌شود. این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX بهره می‌برد و برای آن سیستم صوتی متمایز برمستر نیز در نظر گرفته شده است. در کابین این خودرو شاهد تریم‌های متنوع و صندلی‌های کاپیتانی هستیم.

مرسدس بنز GLS مدل 2020

مرسدس بنز GLS 2020 از پیشرانه جدیدی بهره می‌برد و برای آن یک موتور 6 سیلندر 3 لیتری خطی جدید در نظر گرفته‌اند که می‌تواند قدرتی معادل 362 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن‌متر تولید کند. در کنار این موتور برای افزایش راندمان و تحویل قدرت از یک سیستم هیبریدی ملایم EQ بوست نیز استفاده شده است. طبق اعلام مرسدس بنز قدرت تولید شده از این موتور همانند نسل‌های قبلی به کمک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. به کمک سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس قوی این خودرو می‌تواند ظرف مدت 5.9 ثانیه از سرعت صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برسد که نسبت به نسل قبلی حدود نیم ثانیه سریع‌تر شده است.

مرسدس بنز GLS مدل 2020

شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای مدل GLS 580 که از موتور 8 سیلندر بهره خواهد برد، قیمتی اعلام نکرده است، اما قیمت این مدل نیز همانند مدل پایه GLS 450 نسبت به نسل قبل حدود 5 هزار دلار افزایش خواهد داشت. از این رو انتظار می‌رود قیمت این مدل 6 رقمی باشد. طبق اعلام شرکت مرسدس بنز مدل پایه این شاسی بلند لوکس به نام GLS 450 تا پایان سال 2019 به نمایندگی‌های این شرکت در آمریکا عرضه خواهد شد.

تصاویر مرسدس بنز GLS مدل 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه