مرسدس بنز GLB 2020

مرسدس بنز GLB 2020 ؛ یک کراس اوور 7 نفره نه چندان هیجان‌انگیز

مرسدس بنز GLB 2020 معرفی شد. این خودروساز آلمانی از کراس اوور جدید 7 نفره خود به صورت رسمی رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید مرسدس بنز آشنا می‌شویم.

مرسدس بنز از جدیدترین خودرو خود به نام مرسدس بنز GLB 2020 پرده برداشت. کراس اوور جدید این خودروساز آلمانی بر اساس پلتفرم مشترک با مدل A کلاس ساخته شده است، اما فاصله بین محورهای آن نسبت به هاچ بک A کلاس مقداری بیشتر است. این خودرو در قالب جعبه‌ای و با بخش‌های مدرن طراحی شده است و طرح بدنه آن نیز طرح خشن را به مخاطب نشان می‌دهد. مرسدس بنز GLB 2020 در مدل استاندارد دیفرانسیل جلو خواهد بود. البته این خودرو دارای طراحی ویژه و جذابی نیست و به همین دلیل مجله اتو بیلد آلمان آن را یک کراس اوور جدید با استایلی کم‌هیجان معرفی کرده است.

مشخصات مرسدس بنز GLB 2020

مرسدس بنز GLB 2020

شرکت مرسدس بنز این شاسی بلند 7 نفره را به گونه‌ای طراحی کرده است تا سرنشینان ردیف اول و دوم از فضای سر، شانه و زانو مناسبی برخوردار شوند. هرچند برای میزان رفاه سرنشینان ردیف سوم می‌بایست توسط مجله‌های خودرویی آزمایش‌های متعددی صورت بگیرد. طراحان برای تمامی سرنشینان از جمله ردیف سوم نیز جالیوانی و پورت USB در نظر گرفته‌اند. به طور کلی طراحی داخلی بسیار مدرن و دیجیتالی بوده که پیش‌تر آن را در مرسدس A کلاس دیده‌ایم. برای مثال یک صفحه کلاستر با نمایشگر 7 اینچی و ارائه صفحه نمایش دوم 7 اینچی برای کنسول میانی به خوبی این ادعا را ثابت می‌کند. کیفیت متریال کابین نیز در سطح بالایی قرار دارد و نمای مدرن و جذاب کابین را تکمیل می‌کند.

مرسدس بنز GLB 2020

فاصله میان محورهای مرسدس بنز GLB 2020 نسبت به GLA حدود 5 اینچ بیشتر است و با وجود اینکه دیفرانسیل خودرو در جلو قرار گرفته است، باز هم فضای داخلی مناسبی برای سرنشینان فراهم شده است. شرکت مرسدس بنز برای این خودرو یک مدل فورماتیک با سیستم انتقال قدرت به چهار‌ چرخ هم در نظر گرفته است که می‌تواند نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. هر دو مدل دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک فورماتیک از یک موتور 2 لیتری توربوشارژر 4 سیلندر بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی معادل 231 اسب بخار را ارائه دهد.

تصاویر مرسدس بنز GLB 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*