هدست گیمینگ ریزر Kraken X

هدست گیمینگ ریزر Kraken X معرفی شد

هدست گیمینگ ریزر Kraken X رسما معرفی شد. ریزر کراکن ایکس٬‌ سبک‌ترین هدست گیمینگ جهان است که از فناوری صوتی فراگیر 7.1 نیز پشتیبانی می‌کند.

هدست‌های گیمینگ بسیار عالی هستند٬ زیرا می‌توانند حریم شخصی گیمرها را به خوبی حفظ کنند. همچنین در صورت پشتیبانی بازی‌ها٬ می‌توانند کیفیت صوتی بهتری را ارائه کنند٬ اما نکته‌ی منفی استفاده از آن‌ها زمانی حس می‌شود که سنگینی آن در استفاده‌‌های طولانی مدت باعث آثار می‌شود. این مساله‌ای است که ریزر تصمیم به حال آن گرفته است.

این کمپانی اخیرا یک هدست جدید به نام ریزر Kraken X را معرفی کرده است. این اولین هدست گیمینگی که ریزر عرضه می‌کند نیست٬ اما علیرغم اینکه نسبت به نسل پیشین خودش ارزان قیمت‌تر است٬‌ سبک‌ترین هدست گیمینگ بازار نیز می‌تواند لقب گیرد. به گزارش ریزر:

مدل مقرون به صرفه‌ی ریزر Kraken X به جای سیستم صوتی استریو که در هدست‌های گیمینگ رقیب به کار رفته٬ از سیستم صوتی فراگیر 7.1 بهره می‌برد. با مزیتی که بسیار رقابتی است٬ نرم افزار صدای فراگیر 7.1 می‌تواند صدای دقیقی از مرکز یک منطقه‌ی جنگی در بازی را به شما ارائه کند. این یک المان حیاتی در بازی‌ها است که به شما کمک می‌کند بتوانید تشخیص دهید خطر از کدام طرف به سمتتان می‌آید. این فناوری صوتی در نسخه‌ی 64 بیتی ویندوز 10 مایکروسافت در دسترس است.

قیمت ریزر Kraken X

اگر هدست گیمینگ جدید ریزر آنچیزی است که می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند٬ هم اکنون می‌توانید آن را با قیمت 50 دلار خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی خوبه ها با ۵۰ دلار

  2. واقعا 50 دلار هیچی نیست