مانیتور گیمینگ 240 هرتز سامسونگ

مانیتور گیمینگ 240 هرتز سامسونگ سازگار با G-Sync انویدیا معرفی شد

مانیتور گیمینگ 240 هرتز سامسونگ سازگار با G-Sync انویدیا معرفی شد. این مانیتور 27 اینچی به عنوان جدیدترین عضو از سری نمایشگرهای خمیده مخصوص بازی سامسونگ محسوب می‌شود.

شرکت سامسونگ مانیتور گیمینگ جدید خود را با نام (CRG5 (C27RG5 در اندازه 27 اینچ معرفی کرد. این مانیتور جدیدترین عضو از سری نمایشگرهای خمیده مخصوص بازی است. مانیتور CRG5 قابلیت‌های جدیدی مانند نرخ به‌روزرسانی فوق سریع 240 هرتز و سازگاری با G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA) را در خود جای داده و به این ترتیب ترکیبی قدرتمند از کیفیت تصویر و سرعت را برای علاقه‌مندان به حوزه بازی به ارمغان می‌آورد.

جزئیات مانیتور گیمینگ 240 هرتز سامسونگ

سئوگ جی کیم، مدیر اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید:

با این نمایشگرهای خمیده و نوآور و استفاده از پیشرفته‎ترین فناوری‎های گرافیکی، تجربه تصاویر فراگیر بازی را به سطح جدیدی ارتقا داده‎ایم. ترکیب نرخ به‌روزرسانی 240 هرتز در کنار سازگاری با G-Sync باعث شده تا سری CRG5 سامسونگ به بهترین گزینه برای بازی‎هایی با گرافیک بالا تبدیل شود.

مانیتور گیمینگ 240 هرتز سامسونگ

نسخه 27 اینچی مانیتور CRG5 دارای انحنای 1500R است و با استفاد از فناوری Rapid Curve نرخ به‌روزرسانی تصویر را به 240 هرتز رسانده است و به این ترتیب تاخیر تصویر از میان رفته و حتی در صحنه‌های پر شتاب نیز تصویر کاملا واضح نمایش داده می‎شود. شرکت انویدیا سازگاری این محصول با سطح عملکرد و شرایط کیفیت تصویر برای پشتیبانی از G-Sync را تایید کرده و در تمامی صحنه‎های بازی تصویر را با کیفیت (full HD (1920×1080 بدون خلل و با تاخیر بسیار کم نمایش می‎دهد.

این محصول با نرخ کنتراست 3000:1 رنگ سیاه را تیره‎تر و سفید را روشن‎تر نمایش داده و جزییات دقیق تصویر را حتی در تیره‏‌ترین و روشن‏‌ترین قسمت‎های بازی به شما نمایش می‎دهد. مانیتور CRG5 دارای یک صفحه نمایش خمیده با تنظیم عمودی (VA) است که تصویر فراگیر بازی را از هر زاویه دیدی در اختیار شما قرار می‎دهد.

مانیتور گیمینگ 240 هرتز سامسونگ

طراحی مینیمال حاشیه‌های مانیتور CRG5 در سه ضلع، تصویری تقریبا بدون حاشیه به شما تحویل می‌‏دهد و طراحی ارگونومیک پایه آن هم باعث می‎شود اهالی بازی براحتی در تصویر غرق شوند. شما همچنین می‏‌توانید تنظیمات پیش‌‏فرض مانیتور را برای هر ژانر بازی انتخاب کرده و حتی برای تغییر تنظیمات به دلخواه خودتان نیز تا سه پروفایل شخصی ایجاد کنید و به راحتی میان آنها حرکت کنید.

این مانیتور خمیده جدید در کنار دیگر مانیتورهای گیمینگ خمیده سامسونگ یک مجموعه کامل را تشکیل می‏‌دهند که اندازه بی‏‌سابقه 49 اینچ در مدل CRG9 را هم شامل می‏‌شود که شما را در تمامی جزییات غرق کرده و رنگ تصویر را با رزولوشن بسیار بالا و نسبت تصویر 32:9 و انحنای چشمگیر 1800R و کیفیت HDR1000 به شما نمایش می‎دهد. این نمایشگر با کیفیت Dual QHD (5129×1440) از فناوری نوآورانه کوانتوم دات استفاده کرده و می‎تواند تمام رنگ‎ها را به طبیعی‎ترین شکل آنها نمایش دهد.

مانیتور گیمینگ 240 هرتز سامسونگ

مانیتور CRG5 در نمایشگاه بازی‎های کامپیوتری در روز 10 ژوئن رونمایی شده و در سه ماهه سوم سال 2019 نیز به بازار عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‎توانید به سایت www.DisplaySolutions.com مراجعه کنید.

مشخصات مانیتور گیمینگ 240 هرتزی سامسونگ (LC27RG50)

مدلLC27RG50
صفه نمایشاندازه صفحه‌نمایش27 اینچ
نسبت تصویر16:9
تخت/خمیدهخمیده
شعاع انحنای صفحه1500R
نرخ بروز رسانی تصویر240 هرتز
نوع پنلVA
نسبت کنتراست استاتیک3,000:1(Typ)
زاویه دید (افقی/عمودی)178°/178°
زمان واکنش ‌پذیری4 میلی ثانیه
رزولوشن1920 x 1080
میزان روشنایی300 کاتدلا بر متر مربع
ویژگی‌های عمومیG-SYNCG-SYNC Compatible
Game ModeCustom

/FPS/RTS/

RPG/AOS/

Cinema/DCR

Low Input Lag ModeYes
Virtual Aim PointYes
Black EqualizerYes
Eye Saver ModeYes
Flicker FreeYes
Easy Setting BoxYes
Windows Certificationویندوز 10
درگاه‌هاDisplay Port1 EA
Display Port Version1.2
HDMI2 EA
HDMI Version2
HeadphoneYes
طراحیرنگخاکستری تیره مایل به آبی
میزان تغییر زاویه نمایشگر-2.0° (±2.0°) ~ 15.0° (±2.0°)
این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.