کامیون خودران

تسلا از ساخت کامیون خودران با پیمایش 650 کیلومتر خبر داد

اخیرا ایلان ماسک، بنیان‌گذار شرکت تسلا در حاشیه نشست با سهامداران این شرکت اعلام کرد ساخت کامیون خودران و الکتریکی با پیمایش 650 کیلومتر در کنار ساخت خودرو زیرآبی و خودرو گیاهی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

بنیان‌گذار شرکت خودروسازی تسلا اخیرا با سهامداران این شرکت نشستی را برگزار کرد که در آن از محصولات آینده این شرکت ویدیوهایی به نمایش درآمد. همچنین ایلان ماسک از نحوه پوشش منفی رسانه‌ها و عدم اعتمادسازی از سوی آنها انتقاد کرد، اما در حاشیه این نشست ایلان ماسک از تولید محصولات شگفت‌انگیزی خبر داد که تمام نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. محصولات جدید این شرکت خودروسازی شامل کامیون الکتریکی باری در کنار تولید خودرو زیرآبی و گیاهی خواهد بود.

ایلان ماسک در خصوص خبرهایی که مبنی بر فروش نامناسب محصولات شرکت تسلا منتشر شد، عنوان کرد ما با مشکل تقاضا مواجه نیستیم. در واقع حدود 90 درصد از فروش خودرو تسلا مدل 3 به افرادی تعلق دارد که جزو سهامداران شرکت تسلا نیستند و به همین دلیل این شرکت به فکر تبلیغات نخواهد بود.

ساخت کامیون خودران و سایر محصولات تسلا

ایلان ماسک اعلام کرد در تابستان پیش رو یک کامیون خودران سایبرپانک تراک (Cyberpunk truck) باری و الکتریکی تولید خواهیم کرد که این توانایی را دارد به پیمایش 650 کیلومتر فقط با یک بار شارژ دست پیدا کند. وی همچنین عنوان کرد یکی دیگر از محصولات جدید این شرکت یک کراس اوور با نام مدل Y خواهد بود که یک خودرو گیاهی است؛ در واقع در ساخت این خودرو از هیچ محصول حیوانی نظیر چرم استفاده نمی‌شود. وی در پایان خاطرنشان کرد شرکت تسلا قصد دارد یک خودرو زیرآبی یا زیردریایی تولید کند که البته تاکنون از جزئیات این محصولات اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*