گوشی منعطف میت ایکس هواوی

گوشی منعطف میت ایکس هواوی با سریع‌ترین سوپر شارژر در راه است

به تازگی هواوی میت 20 ایکس 5G، تاییدیه رگولاتوری 3C را دریافت کرد. حالا همین تاییدیه برای گوشی منعطف میت ایکس هواوی (Huawei Mate X) هم صادر شده است تا نشانه‌ای از ورود قریب‌الوقوع و توامان این دو دستگاه به بازار موبایل چین باشد.

گوشی منعطف میت ایکس هواوی که با شماره مدل TAH-AN00 تاییدیه رگولاتوری چینی را اخذ کرده است، یک شارژر جدید هم دارد. این آداپتور همان سوپر شارژ 40 واتی نیست که مدل 5G میت 20 ایکس را همراهی می‌کند؛ بلکه طبق اطلاعات درج شده، دارای حداکثر خروجی 65 وات (20VDV@3.25A) است.

تاییدیه هواوی میت ایکس

با این اوصاف باید Mate X را دارای سریع‌ترین شارژر در بین گوشی های هواوی بدانیم. البته ظاهرا این آداپتور، با دستگاه‌هایی مانند هواوی میت 20 پرو و پی 30 پرو که از سوپر شارژ 40 واتی پشتیبانی می‌کنند نیز سازگاری دارد.

حالا که عرضه‌ی سامسونگ گلکسی فولد به دلیل مشکلات فنی تا تاریخ نامعلومی (احتمالا ماه  ژولای) به تاخیر افتاده است؛ هواوی این فرصت را دارد تا به نخستین کمپانی بزرگی تبدیل شود که یک گوشی هوشمند منعطف را وارد بازار می‌کند. انتظار می‌رود بازار چین، در همین ماه ژوئن پذیرای هواوی میت X باشد و صنعت موبایل، شش ماه هیجان‌انگیز را تا پایان سال 2019 در پیش داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدا رحمتش کنه هواوی بنجل،دلتون خوش نکنیدمرحوم شد رفت.لطفا برید گوشی هاتون بفروشین تا مبتلا به سیستم هنگ نشید

  2. اومده روی سامسونگو کم کنه