هواوی نوا 5 آی پرو

نخستین اطلاعات از گوشی هواوی نوا 5 آی پرو ؛ عضو جدید خانواده نوا 5

ظاهرا گوشی‌های خانواده نوا 5 هواوی با چهار گوشی در هفته‌ی آینده معرفی می‌شوند. یکی دیگر از آن‌ها٬ هواوی نوا 5 آی پرو است که شب گذشته برای نخستین بار نام آن را توسط یک سایت چینی شنیدیم.

هر روز و هر ساعت٬ خانواده نوا 5 هواوی گسترده‌تر می‌شود! این کمپانی هفته‌ی آینده میزبان یک رویداد خبری ویژه است که انتظار داریم در آن از سه گوشی به نام‌های نوا 5 نوا 5 آی و نوا 5 پرو پرده برداری کند؛ اما ظاهرا این خانواده عضو چهارمی به نام هواوی نوا 5 آی پرو نیز دارد. یک فروشگاه اینترنتی چینی جزئیاتی از این گوشی را افشا کرده است.

انتشار تصاویر اشتباه از هواوی نوا 5 آی پرو

این سایت٬ دو تصویر جدید از هواوی نوا 5 آی پرو را منتشر کرده که حاوی نکات جالب توجهی است. این تصاویر نمایشگری با بریدگی عریض در بالای آن را نشان می‌دهند که ظاهرا از دوربین سلفی دوگانه میزبانی خواهد کرد. مشخص نیست دومین دوربین چه مشخصاتی دارد٬ اما می‌تواند یک سنسور فوق عریض یا یک سنسور تشخیص عمق باشد.

قاب پشتی این گوشی نیز دو دوربین حضور دارد که به صورت عمودی در گوشه‌ی سمت چپ بالایی قاب قرار گرفته‌اند. در مرکز قسمت بالایی قاب نیز یک اسکنر اثر انگشت گرد به چشم می‌خورد.

هواوی نوا 5 آی پرو در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد. البته سایت چنی JD جزئیات سخت افزاری این گوشی را افشا نکرده و از قیمت آن نیز صحبتی نشده است. به لطف سایت تنا ما می‌دانیم که گوشی نوا 5 آی از نمایشگری با حفره روی آن و دوربین چهارگانه پشتی بهره‌مند خواهد بود؛ از آنجایی که مدل پرو هر گوشی باید قدرتمندتر و جذاب‌تر از نسخه‌ی اصلی باشد٬ پس گمان می‌رود سایت JD عکس اشتباهی را برای معرفی گوشی Nova 5i Pro انتخاب کرده است. ضمن آنکه گوشی نوا 5 نیز به دوربین چهارگانه پشتی مجهز است و عدم وجود اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی آن٬ می‌تواند به حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی اشاره داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*