رندر قاب محافظ هواوی نوا 5

رندر قاب محافظ هواوی نوا 5 سبک طراحی آن را فاش کرد

رندر قاب محافظ هواوی نوا 5 و هواوی نوا 5 پرو به تازگی منتشر شده است. بر اساس آن‌ها باید منتظر اولین گوشی میان‌رده مجهز به دوربین چهارگانه هواوی باشیم.

اگرچه هواوی به خاطر تحریم‌های سنگین آمریکا در بدترین شرایط ممکن از زمان تاسیسش به سر می‌برد، اما تا جای ممکن برنامه معرفی و عرضه گوشی های هوشمند جدیدش را طبق برنامه پیش خواهد برد. به عنوان نمونه، یک هفته دیگر و در روز بیست و یکم ژوئن (سی و یکم خرداد) شاهد رونمایی گوشی های خانواده Nova 5 خواهیم بود. محصولات این سری از زمان معرفی همواره جزو پرفروش‌ترین میان‌رده‌های هواوی بوده‌اند.

یک هفته مانده به این رویداد، رندر قاب محافظ هواوی نوا 5 فاش شد. پیشتر تصور می‌کردیم دوربین سلفی در قالب یک حفره روی نمایشگر این گوشی قرار خواهد داشت، اما بر اساس رندر جدید، در بالای صفحه نمایش هواوی نوا 5 یک ناچ کوچک شبیه به قطره آب برای جا دادن دوربین سلفی وجود دارد. ویژگی مهم دیگری که بر اساس رندر قاب محافظ هواوی نوا 5 به آن پی بردیم، مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. در پنل جلویی و پشتی هیچ عنصری به منظور جا دادن ماژول این سنسور رویت نمی‌شود، پس تنها گزینه پیش رو، قرار دادن این سنسور زیر صفحه نمایش است!

رندر قاب محافظ هواوی نوا 5

رندر قاب محافظ هواوی نوا 5

مجهز شدن این گوشی میان‌رده به یک دوربین چهارگانه بر اساس رندر جدید تایید می‌شود. این دوربین در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار دارد. چهارمین سنسور دوربین هواوی نوا 5 از نوع ToF خواهد بود.

علاوه بر رندر بالا، به تازگی تصویری منتسب به هواوی نوا 5 پرو نیز منتشر شده است. در این گوشی نیز نبود عنصری به منظور جای دادن اسکنر اثر انگشت از قرارگیری ماژول سیستم احراز هویت یاد شده زیر نمایشگر گوشی خبر می‌دهد. دوربین آن همانند مدل پایه چهارگانه بوده و در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار دارد. پیشتر تصور می‌کردیم خانواده Nova 5 شامل دو گوشی هواوی نوا 5 و نوا 5 آی خواهد بود، اما اکنون با نام نوا 5 پرو نیز رو به رو شده‌ایم.

رندر قاب محافظ هواوی نوا 5 پرو

رندر قاب محافظ هواوی نوا 5

هواوی Nova 5 مجهز به تراشه کایرین 810 بوده و در گوشی هواوی Nova 5 Pro از تراشه پرچمدار کایرین 980 استفاده می‌شود. در مدل Nova 5i از تراشه ضعیف‌تر کایرین 710 استفاده خواهد شد.