ویژگی های جدید ال جی وی 50

ال جی نحوه استفاده از نمایشگر دوگانه و ویژگی های جدید ال جی وی 50 را به تصویر کشید

بیشتر ویژگی های جدید ال جی وی 50 از نمایشگر دوگانه متفاوت آن ریشه می‌گیرند. ال جی به تازگی تصاویری درباره چگونگی استفاده از صفحه نمایش دوگانه گوشی ال جی وی 50 تینکیو منتشر کرده است.

در حالی که انتظار داشتیم ال جی در نمایشگاه MWC 2019 به وسیله ارائه یک گوشی هوشمند منعطف، پاسخی دندان شکن به هواوی و سامسونگ بدهد، با گوشی مجهز به نمایشگر دوگانه ال جی وی 50 5G رو به رو شدیم. این گوشی دارای دو صفحه نمایش بوده و به لطف بهینه‌سازی‌های نرم افزاری، قابلیت‌های متفاوتی به کاربر ارائه می‌کند. سازنده با گذشت حدود سه ماه از زمان معرفی گوشی تصمیم گرفت به وسیله آموزش نحوه استفاده از ویژگی های جدید ال جی وی 50 مخصوصا نمایشگر دوگانه آن، کاربران را بیشتر به خرید اولین گوشی 5G خود ترغیب کند.

اولین تصویر جدید منتشر شده از ویژگی های جدید ال جی وی 50 به طور خلاصه به مشخصات فنی آن اشاره دارد. به عنوان نمونه نوع سنسورهای دوربین به همراه رزولوشن آن‌ها، سیستم عامل و نوع اسپیکر به کار رفته در جدیدترین گوشی سری V ال جی در این عکس آورده شده است.

ویژگی های جدید ال جی وی 50

سایر عکس‌هایی که سازنده به منظور نمایشگر نحوه استفاده از ویژگی های جدید ال جی وی 50 منتشر شده‌اند را در ادامه مشاهده خواهید کرد. بیشتر آن‌ها به چگونگی بهره بردن از صفحه نمایش دوگانه گوشی اشاره دارند. بد نیست بدانید نمایشگر دوم را می‌توان در صورت نیاز، در قالب یک فیلیپ کاور به گوشی اضافه کرد. به همین دلیل همیشه دست و پا گیر نخواهد بود.

ویژگی های جدید ال جی وی 50 در قالب تصویر

نحوه اتصال صفحه نمایش دوم روی گوشی و سپس استفاده از آن به بیست روش مختلف را با تماشای این تصاویر متوجه خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یاد یک موضوع جالب افتادم

    ال جی همیشه نوآوری ترکیبی خلاقانه داشته!

    اون زمان که تلویزیون های CRT داشتند از بورس می افتادند (LCD ها جاشون رو گرفتند)، اومد یک تلویزیون CRT روانه بازار کرد که فیلم های قدیمی VHS و همچنین CD می خورد!!!

    یعنی 3 تا فناوری از رده خارج مثل VHS و CD و CRT رو با هم ترکیب کرد تا پول کلان به جیب بزنه!!!

    الان هم که گوشی های دارای حاشیه از رده خارج شدن، ال جی از تو انبارش هرچی نمایشگر قدیمی داشته ترکیب کرده و همچین نمایشگر دوگانه ای (غیر یکپارچه) رو می خواد به مردم قالب کنه

    با سپاس