دوربین آیفون 11

ظاهر مربعی شکل دوربین آیفون 11 و آیفون 11 مکس اپل تایید شد

دوربین آیفون 11 (iPhone 11) و آیفون 11 مکس (iPhone 11 Max) اپل دارای شکلی مربعی با برآمدگی قابل توجه خواهد بود. این موضوع بر اساس تصاویر محافظ دوربین جدید Olixar که برای هر سه گوشی آیفون سال 2019 ساخته شده است تایید می‌شود.

از حدود دو ماه پیش، در اغلب رندرهای آیفون 11 و آیفون 11 مکس شاهد وجود یک ماژول دوربین مربعی در پنل پشتی با برآمدگی قابل توجه بوده‌ایم. مشکل ماژول دوربین آیفون ایکس آی و آیفون ایکس آی مکس فقط برآمدگی آن نیست؛ در این دوربین، سه سنسور رنگی، تله فوتو و اولترا واید به همراه فلاش ال ای دی به صورت تصادفی کنار هم چیده‌ شده‌اند و نظمی در نحوه چیدمانشان دیده نمی‌شود! البته تصاویر جدید نشان می‌دهند حداقل شایعه چیدمان نامرتب سنسورهای دوربین آیفون های 2019 صحت ندارد.

دو ماه بعد از این که تصویر قاب میانی آیفون ایکس آی از ماژول دوربین بزرگ آن خبر داد، نوبت به انتشار عکس‌هایی جدید از ماژول دوبین اصلی آیفون‌های سال 2019 رسید تا از ابعاد و شکل آن مطمئن شویم. شرکت Olixar همانند دیگر شرکت‌های سازنده لوازم جانبی، به منظور ساخت لوازم جانبی آیفون 11، آیفون 11 مکس و آیفون 11 آر همزمان با توسعه گوشی ها، از نحوه طراحی سه گوشی پیش از رونمایی آن‌ها باخبر بوده است. از جمله لوازم جانبی این شرکت برای سه گوشی آی او اسی سال میلادی جاری، یک محافظ شیشه‌ای برای دوربین آن‌ها محسوب می‌شود. گفتنی است محافظ صفحه نمایش آیفون 11 مکس از برند Olixar چندی پیش در وب سایت Mobile Fun برای پیش‌ خرید قرار گرفت.

شکل ظاهری دوربین آیفون 11

بر اساس ویدیوی بالا، محافظ دوربین آیفون 11 و همچنین آیفون 11 مکس و آیفون 11 آر اکنون در مرحله تولید انبوه قرار دارند، در نتیجه ظاهر مربعی شکل دوربین هر سه مدل تایید می‌شود. گفتنی است دوربین گوشی آی او اسی اقتصادی امسال دوگانه بوده و از همان ترکیب سنسورهای به کار رفته در آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس در آن استفاده خواهد شد.

دوربین آیفون 11

طبق اخبار پیشین، دو سنسور اولیه دوربین آیفون 11 و آیفون 11 مکس همانند قبل رنگی و تله فوتو بوده و یک سنسور اولترا واید مجهز به میدان دید 120 درجه‌ای به آن‌ اضافه خواهد شد. همانند قبل، دو سنسور رنگی و تله فوتو از تثبیت‌کنندگی نوری تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کنند.

دوربین آیفون 11

عکس‌های جدید منتشر شده توسط Olixar نشان می‌دهند حتی ماژول دوربین آیفون 11 آر نیز با وجود داشتن دو سنسور به شکل مربعی طراحی شده است. گفته می‌شود برآمدگی دوربین آیفون ایکس آی و دو گوشی آیفون 2019 دیگر در مقایسه با مدل‌های سال گذشته کاهش پیدا خواهد کرد، اما آن‌ها به خاطر داشتن شکلی مربعی و ابعادی بزرگتر، بیشتر در معرض دید قرار دارند. روی ماژول دوربین و کنار سنسورها، یک فلاش ال ای دی چهارگانه نیز وجود خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*