گوشی هواوی نوا ۵ پرو

خودنمایی گوشی هواوی نوا ۵ پرو در Geekbench

محصول جدیدی از هواوی با شماره مدل SEA-AL10 در گیک بنچ دیده شد. نتایج این بنچمارک‌گیری، مشخصات کلیدی دستگاه را که گمان می‌رود گوشی هواوی نوا ۵ پرو (Huawei Nova 5 Pro) باشد آشکار کرده است.

طبق اطلاعات مندرج در گیک‌بنچ، SEA-AL10 دارای سیستم عامل اندروید 9 پای، رم 8 گیگ و پردازنده هشت هسته‌ای است. در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب 3520 و 9497 امتیاز ثبت شده که با سایر دستگاه‌های برخوردار از کایرین 980 برابری می‌کند؛ پس می‌توان نتیجه گرفت که گوشی هواوی نوا ۵ پرو نیز از همین تراشه قدرت خواهد گرفت.

بنچمارک هواوی نوا ۵ پرو

دوربین چهارگانه در پنل پشتی، صفحه نمایش آمولد با ناچ قطره‌ای و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات منتسب به نوا 5 پرو به شمار می‌روند. اما گوشی های هواوی نوا 5 و نوا 5i نیز در راه ورود به بازار، آن را همراهی خواهند کرد.

مدل 5i با نمایشگر حفره‌دار و چیپست کایرین 710 توصیف شده است و در عوض، مدل استاندارد Nova 5 ناچ قطره‌ای دارد و ظاهرا به عنوان اولین گوشی هوشمند از تراشه کایرین 810 قدرت می‌گیرد. البته دوربین چهارگانه، وجه اشتراک همگی آن‌هاست. هر سه گوشی با همراهی تبلت مدیاپد M6، در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) از راه خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مثل همیشه عالی ظهور کرده

  2. این اول با اسم ارزون اومد الان از سامسونگم گرون تره

  3. رنگش فقط زیباست