تصویر ال جی استایلو 5

انتشار تصویر ال جی استایلو 5 در فاصله کمتر از یک ماه تا رونمایی

کمپانی LG در ژوئن سال گذشته، گوشی استایلو 4 را عرضه کرد و حالا جانشین آن در راه است. به تازگی تصویر ال جی استایلو 5 (LG Stylo 5) که رسمی هم به نظر می‌رسد در فضای مجازی منتشر شده تا پرده از چهره‌‌ی این گوشی کنار برود.

در این عکس‌ها، ال جی استایلو 5 تا حد زیادی مشابه محصول سال قبل جلوه می‌کند. در واقع تنها تفاوت این است که دوربین اصلی و فلش LED کنار هم قرار دارند و برخلاف آنچه که در استایلو 4 دیده بودیم، جدا از یکدیگر نیستند.

فارغ از این وجه تمایز، گوشی جدید ال جی هم یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود دارد و دکمه‌های کنترل صدا و پاور، به ترتیب در سمت چپ و راست آن تعبیه شده‌اند. البته این تصویر ال جی استایلو 5 لبه پایینی و بالایی دستگاه را نشان نمی‌دهد؛ اما در رندرهایی که اخیرا از قاب گوشی منتشر شده بود می‌توانستیم درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون اصلی و یک شیار برای گنجاندن قلم دیجیتال را در لبه پایینی ببینیم.

هنوز کمپانی کره‌ای اشاره‌ای به تاریخ رونمایی از ال جی استایلو ۵ نکرده؛ اما در عکس بالا که روی نمایشگر دستگاه، تاریخ 15 ژولای درج شده است. پس شاید در روز بیست و چهارم تیر ماه شاهد معرفی رسمی آن باشیم.