گلکسی نوت 10

فناوری صدای داخل نمایشگر اسپیکر روگوشی را از گلکسی نوت 10 حدف می‌کند

با استفاده از فناوری صدای داخل نمایشگر (Sound on Display) که به طور مختصر SoC شناخته می‌شود، دیگر نیازی به قرار دادن بلندگویی ریز در لبه بالایی گوشی نخواهد بود. از طریق این تکنولوژی، نمایشگر گوشی اقدام به تولید امواج صوتی می‌کند!

انتشار تصویر محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 سامسونگ اطلاعات خوبی را در اختیارمان قرار داد. بلافاصله بعد از افشای این عکس، نوبت به انتشار یک سری اطلاعات جدید درباره صفحه نمایش گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ رسید.

فناوری صدای داخل نمایشگر در گلکسی نوت 10

بر اساس گفته‌های افشاکننده قابل اعتماد اخبار گجت‌های الکترونیکی در توییتر، Ice Universe، دلیل عدم وجود هر گونه حاشیه در بالای محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو، عدم وجود گوشی تلفن در حاشیه‌ بالای صفحه نمایش آن‌ها است. در نتیجه هر دو گوشی از فناوری صوت در نمایشگر بهره خواهند برد. این تکنولوژی را پیشتر در گوشی های هوشمند ال جی جی 8 و هواوی پی 30 پرو دیده بودیم. به لطف آن، صفحه نمایش از طریق لرزش اقدام به تولید امواج صوتی خواهد کرد. به همین دلیل در زمان برقراری تماس، صدای مخاطب به جای گوشی تلفن، توسط نمایشگر تولید می‌شود.

فناری صوت در نمایشگر اختصاصی ال جی که یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های گوشی پرچمدار جدید آن، جی 8 تینکیو، محسوب می‌شود، Crystal Sound نام دارد. این فناوری پیش از به کار رفتن در ال جی جی 8 در یک سری از تلویزیون‌های بالارده ال جی به کار رفته بود. حال به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد در زمینه این فناوری با ال جی رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. قبل از نوت 10 این فناوری تو A80 هم استفاده شده…قابل توجه نویسنده ی عزیز

  2. اون چی بود اصلا دیوونمون کرد

  3. مثلا خیلی مهمه؟؟؟

  4. اعصابل خورد کن بود بهتر ک حذف شد