اینترنت پرسرعت مخابرات

پنل کاربری برای مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت پنل کاربری برای مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات راه‌اندازی شد تا مشترکان بتوانند با استفاده از درگاه adsl.tci.ir سریع‌ترین خدمات پشتیبانی اینترنت را دریافت کنند.

حدود 10 روز قبل محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت نامحسوس با پشتیبانی شرکت مخابرات تماس گرفت که به دلیل پشتیبانی ضعیف به شرکت مخابرات ایران مهلت دو هفته‌ای اختصاص داد تا کیفیت وضعیت خدمت‌رسانی اینترنت را برای مشتریان خود افزایش دهند. در همین رابطه سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد مشترکان می‌بایست در کمترین زمان ممکن و با صحت و دقت لازم از خدمات بهره‌مند شوند که در همین راستا از این پس تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور قادر خواهند بود برای دسترسی به سریع‌ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت به پنل کاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir مراجعه کنند.

جزئیات پنل کاربری اینترنت پرسرعت مخابرات

سید مجید صدری در ادامه افزود مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات به کمک این پنل و سامانه پشتیبانی 2020 که به شرکت مخابرات ایران تعلق دارد می‌توانند درخواست‌های اینترنت و رفع نقص‌های احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد تمامی مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات مطمئن باشند که به کمک این پنل کاربری در کوتاه‌ترین زمین ممکن پاسخ خود را دریافت خواهند کرد. مشترکان علاوه بر اینکه از این پنل کاربری برای ارائه درخواست‌های خود می‌توانند استفاده کنند، بخش‌هایی چون دسترسی با درخواست‌های قبلی و شرکت در نظرسنجی نیز فراهم شده است.