دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ

سیستم دیافراگم متغیر دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ چگونه است؟

سیستم گشودگی دریچه دیافراگم متغیر دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ دارای سه حالت خواهد بود. این در حالی است که این سیستم در پرچمداران قبل از سامسونگ گلکسی نوت 10 تنها دارای دو حالت است.

از زمان معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، سامسونگ همواره پرچمداران خود را مجهز به دوربین‌هایی با توانایی تغییر گشودگی دریچه دیافراگم عرضه کرده است. به لطف این قابلیت، دوربین قادر است در زمان وجود نور کافی در محیط تصاویری با دقت بالا به ثبت برساند. همچنین در زمان عدم وجود نور کافی، دوربین همچنان می‌تواند از طریق تغییر گشودگی دریچه دیافراگم، به وسیله دریافت نور بیشتر، تصاویری روشن ثبت کند. گفته می‌شود شرکت با معرفی یک سیستم گشودگی دریچه دیافراگم متغیر سه حالته در دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ این قابلیت را یک مرحله بالاتر خواهد بود.

انتشار اطلاعاتی جدید درباره دوربین گلکسی نوت 10

این اطلاعات توسط کاربر توییتری قابل اعتماد Ice universe منتشر شده‌ است. به عقیده وی، سه حالت گشودگی دریچه دیافراگم دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 به ترتیب F1.5 و همچنین F1.8 و F2.4 خواهند بود. برای مقایسه باید بدانید گشودگی دریچه دیافراگم دوربین پرچمداران کنونی این شرکت از گلکسی اس 9 و به بعد، تنها می‌تواند در دو حالت F1.5 و F2.4 قرار بگیرد.

حالت F/1.5 دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 در زمان کاربردی است که محیط به شدت تاریک بوده و دوربین می‌بایست تا جای ممکن نور بیشتری از محیط دریافت کند. در این حالت عمق میدان کاهش پیدا خواهد کرد.

دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ

گشودگی دریچه دیافراگم F/2.4 از سوی دیگر به ثبت تصاویری با عمق میدان و دقت بالاتر ختم می‌شود. البته استفاده از آن تنها در زمان وجود نور کافی در محیط مناسب است. به لطف افزوده شدن یک حالت بیشتر به سیستم گشودگی دریچه دیافراگم متغیر دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ اکنون در زمان وجود نور نه چندان زیاد و نه چندان کم در محیط می‌توان از F/1.8 استفاده کرد. شرکت کره‌ای به وسیله معرفی سیستم سه حالته جدید تصمیم داشته انعطاف‌پذیری بیشتری در عکاسی به کاربران بدهد.