گلکسی ای 60

منتظر عرضه گلکسی ای 60 سامسونگ با یک رنگ جدید باشید

سامسونگ قصد دارد یک رنگ جدیداز گلکسی ای 60 را روانه‌ی بازار کند. Samsung Galaxy 60 یک گوشی میان‌رده‌ی تمام صفحه با دوربین سه گانه است که موفق شده مشتریان زیادی را جذب خودش کند.

همین چند ماه پیش بود که سامسونگ از گوشی گلکسی ای 60 خود در چین پرده برداشت. هفته‌ی گذشته نیز نسخه‌ی تازه‌ای از این گوشی به نام گلکسی ام 40 مخصوص کاربران هندی معرفی شد. این گوشی به صورت استاندارد در سه رنگ نارنجی (فقط 128 گیگابایتی)٬ آبی و مشکی عرضه می‌شود. حالا سامسونگ می‌خواهد یک رنگ جدید به نام “Peach Sea Salt” را به نسخه‌های موجود در بازار بی‌افزاید.

رنگ جدید گلکسی ای 60 آبی-صورتی است

گلکسی ای 60

این رنگ جدید گلکسی ای 60 بسیار شبیه به رنگ صورتی-آبی گلکسی ای 8 اس FE است٬ اما جای این دو رنگ در قاب پشتی برعکس شده تا شیب رنگی از آبی به سمت صورتی حرکت کند. سامسونگ روز گذشته در حساب کاربری ویبو خود رسما عرضه‌ی نسخه‌ای با این رنگ را اعلام کرد٬ اما زمان ورود آن به بازار را اعلام نکرده است.

گلکسی ای 60 با یک نمایشگر 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس همراه است که حفره‌ای روی آن برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. خبری از اسپیکر رو گوشی نیز برای برقراری مکالمات در این گوشی نیست و این اسپیکر در زیر نمایشگر به کار رفته است. سامسونگ نام این فناوری را “Screen Sound” گذاشته است. تراشه‌ی اسنپدراگون 675 در قلب تپنده‌ی این گوشی قرار دارد که 6 گیگ رم و 64/128 گیگ حافظه‌ی داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. در پشت قاب زیبای Galaxy A60 سه دوربین با سنسورهای 32 مگاپیکسلی اصلی٬ 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد.

از دیگر مشخصات فنی گوشی میان‌رده سامسونگ می‌توان به یک باتری 3,500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات٬ سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری One UI سامسونگ٬ بلوتوث ٬5.0 درگاه USB نوع C و NFC اشاره کرد.