آی او اس 13 اپل

با آی او اس 13 اپل صدای هدفون خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

یکی از قابلیت‌های جذاب آی او اس 13 اپل (iOS 13)٬ توانایی اشتراک گذاری صدای هدفون با دیگر کاربران است. درست خواندید٬ شما می‌توانید موسیقی که در حال پخش از هدفون شما است را با دیگر دوستان اپلی خود نیز به اشتراک بگذارید.

مطمئنا شما هم تا به حال این را تجربه کرده‌اید که هدفون خود را با دوستتان به اشتراک گذاشته باشید؛ همه‌ی ما شده است که گاهی یکی از گوشی‌های هدفونمان را به دوستمان بدهیم تا آن هم همان موزیکی که ما گوش می‌دهیم را گوش کند. این روزها دیگر کمتر چنین موردی پیش می‌آید٬ اما به نظر می‌رسد آی او اس 13 اپل به کاربران اجازه می‌دهد با روشی مدرن چنین حسی را تجربه کنند.

اشتراک گذاری صدای هدفون در آی او اس 13 اپل

در به‌روزرسانی آینده‌ی آی او اس 13 اپل ٬ کاربران می‌توانند به اشتراک‌گذاری صدا با یکدیگر بپردازند. این بدان معنا نیست که لینک یک موسیقی را برای او بفرستید؛ در واقع اگر هر دو کاربر از هدفون‌های سازگار با این قابلیت استفاده کنند٬ می‌توانند اجازه دهند دوستشان نیز به صورت همزمان هرآنچه مشغول گوش کردن به آن هستند را با هدفون خود بشنود.

البته استفاده از این قابلیت محدود به استفاده از هدفون‌های ساخت خود شرکت اپل است. این می‌تواند شامل نسل اول به بعد هدفون‌های AirPods و مدل تازه معرفی شده‌ی Powerbeats Pro باشد. ضمنا این قابلیت توسط آیفون 8 به بعد٬ نسل سوم تبلت آیپد ایر٬ نسل پنجم آیپد مینی٬ نسل هفتم آیپاد تاچ و نسل هفتم آیپد پرو 12.9 اینچی به بعد پشتیبانی می‌شود.

البته این قابلیت نکته‌ی منفی را نیز در پی دارد. کاربری که موسیقی را به اشتراک می‌گذارد٬ می‌تواند ولوم صدای هدفون طرف مقابل را کم یا زیاد کند. در هر صورت به‌روزرسانی آی او اس 13 روزهای ابتدایی و آزمایشی خودش را سپری می‌کند و انتظار می‌رود امسال همراه با معرفی گوشی‌های جدید آیفون منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یکی سوتی بده چیزی دیگه تو گوشی داشته باشه چی

  2. خبر خوبی بود واقعا جالبه

  3. به حق چیزای ندیده