قاب محافظ آیفون XI

قاب محافظ آیفون XI وجود درگاه لایتنینگ و برآمدگی مربعی شکل دوربین را تایید می‌کند

شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه مدل‌های 2019 آیفون با پیروی از مدل‌های جدید آیپد پرو، به جای لایتنینگ درگاه USB-C خواهند داشت. اما تصاویر قاب محافظ آیفون XI ، جایی برای این امیدواری باقی نمی‌گذارد.

در رندرهای منتشر شده از قاب‌های Olixar، برشی در لبه پایینی دیده می‌شود که برای پورت USB-C، کمی کوچک است. مدل‌های 2019 آیپد نیز همان درگاه لایتنینگ را دارند؛ پس می‌توان گفت که کمپانی کوپرتینویی هنوز برای ایجاد چنین تغییری آماده نیست. دیگر چیزی که در قاب محافظ آیفون XI جلب توجه می‌کند، یک بریدگی مربعی شکل برای دوربین‌های عقب است. با درنظر گرفتن تصاویر لو رفته‌ی قبلی نیز، حالا باید از وجود این برآمدگی در پنل پشتی دستگاه مطمئن باشیم.

قاب محافظ آیفون XI

شرکت اولیکسار حتی برای ماژول دوربین یک گلس محافظ ساخته که دقیقا روی برآمدگی قرار می‌گیرد و چهار حفره دارد؛ سه تا برای دوربین‌ها و یکی برای فلش. محافظ صفحه نمایش دستگاه هم نمایانگر یک ناچ، مشابه مدل‌های قبلی آیفون است. البته احتمالا تصویر زیر، طراحی ناچ را دقیق‌تر از عکس بالا نمایش می‌دهد.

اما به لوازم جانبی مدل ارزان‌تر آیفون برسیم که همان بریدگی مربعی شکل را دارد؛ اما در اینجا دو دوربین دیده می‌شود. ناگفته نماند که اولیکسار، از این گوشی با نام آیفون ۱۱ آر (iPhone 11R) اسم برده است که به نظر، بهتر از نام آیفون XIR می‌آید.

این موضوع درباره مدل‌های پریمیوم هم صدق می‌کند؛ یعنی به کار بردن اسامی آیفون 11 و آیفون 11 مکس به جای اینکه از حروف XI استفاده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. درسته خیلی قابلیت داره گوشی های ایفون.. ولی نه دیگه انقد گرون… مخصوصا این گوشی زشتو

  2. اگه این طراحی حقیقت داشته باشه ایفون گور خوشو کنده.. خیلی زشتن خداوکیلی.. اخه این همه پول میگیرن بابت گوشیا یکم خلاقیت به خرج بدین. سه سال گوشی تعغیری نداشته باشه تو ظاهرش. فروشش کمتر از xsمکس میشه..