گوشی منعطف تاشونده به بیرون

سامسونگ یک گوشی منعطف شبیه میت ایکس هواوی عرضه می‌کند

سامسونگ تصمیم گرفته یک گوشی منعطف تاشونده به بیرون، شبیه به گوشی میت ایکس هواوی را عرضه کند. هدف این شرکت، ارائه یک گوشی انعطاف پذیر جدید پیش از عرضه مجدد گوشی منعطف هواوی به بازار است.

بر اساس اخباری که توسط یک سری از کارمندان سامسونگ به The Investor رسیده است، سامسونگ تصمیم گرفته گوشی های انعطاف پذیر مختلفی در آینده نزدیک به بازار عرضه کند. یکی از آن‌ها، گوشی منعطف تاشونده به سمت بیرون خواهد بود. این برخلاف مکانیزم تاشوندگی سامسونگ گلکسی فولد است، چرا که اولین گوشی منعطف این شرکت، به داخل تا می‌شود.

با در نظر گرفتن تعداد پتنت‌های زیادی که سامسونگ مرتبط با گوشی های هوشمند انعطاف پذیر به ثبت رسانده است، معرفی گستره وسیعی از گوشی های هوشمند این چنینی امکان‌پذیر است، هر چند فناوری، برای تبدیل برخی از آن طرح‌ها به محصولاتی تجاری، هنوز کشش ندارد!

زمان عرضه گوشی منعطف جدید سامسونگ

بر اساس گزارش جدید The Investor، سامسونگ تصمیم گرفته گوشی منعطف شبیه به میت ایکس خود را پیش از عرضه گوشی رقیب به بازار عرضه کند. چندی بعد از گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد، که این شرکت را به جمع‌آوری گوشی های هوشمند توزیع شده از بازار و دست کاربران و در ادامه بازطراحی آ‌ن‌ها وادار کرد، هواوی تصمیم گرفت (احتمالا برای جلوگیری از بروز اتفاقی مشابه) پیش از عرضه اولین گوشی انعطاف پذیر خود، آزمایش‌های بیشتری روی آن انجام دهد، به همین دلیل عرضه هواوی میت ایکس را به تعویق انداخت. گفتنی است یکی از پیچیدگی‌های این گوشی در مقایسه با گلکسی فولد، مکانیزم تاشوندگی به بیرون است، چیزی که در دومین گوشی منعطف سامسونگ از آن الهام گرفته خواهد شد.

 گوشی منعطف تاشونده به بیرون

طبق گفته‌های فاش‌کنندگان اخبار، خط تولید گوشی منعطف تاشونده به بیرون اکنون در حال کار است، اما نمی‌توان زمان دقیقی برای عرضه آن مشخص کرد. از آن جایی که بعد از صرف میلیون‌ها دلار هزینه برای جمع‌آوری و باز طراحی اولین گوشی انعطاف پذیر شرکت، چندی پیش سرانجام گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ آماده ورود به بازار شد، بعید به نظر می‌رسد غول کره‌ای به وسیله معرفی یک گوشی مشابه، در بازاریابی محصول اول مشکل ایجاد کند.

نکته دیگر اینجاست که با وجود ادعای سامسونگ برای آماده بودن گلکسی فولد به منظور عرضه مجدد به بازار بعد از بازطراحی، زمان این اتفاق هنوز مشخص نیست. شرکت به طور واضح اعلام کرد اولین گوشی منعطف آن حتی در ماه جولای نیز به بازار تزریق نمی‌شود، به همین دلیل حداقل باید یک ماه دیگر برای تماشای دوباره آن منتظر بمانیم.

سامسونگ گلکسی فولد

گفتنی است هواوی زمان عرضه گوشی میت ایکس را ماه سپتامبر (شهریور – مهر) اعلام کرده است. با در نظر گرفتن تلاش سامسونگ برای پیش دستی در عرضه گوشی منعطف تاشونده به بیرون خود، این اتفاق باید در بدترین حالت، تا انتهای ماه آگوست (نیمه‌های شهریور) رخ بدهد. این در حالی است که هنوز زمان عرضه مجدد گلکسی فولد به بازار مشخص نبوده و بعید نیست تا همین بازه زمان به طول بینجامد. از طرفی آگوست، ما رونمایی مورد انتظارترین گوشی سامسونگ در سال 2019 یعنی گلکسی نوت 10 محسوب می‌شود! در این صورت کاربران واقعا گیج شده و نمی‌دانند برای عرضه کدام یک از سه گوشی سوپر مدرن سامسونگ خوشحال باشند!

هواوی، دلیل به تعویق انداختن زمان عرضه میت ایکس را کار روی اتصال 5G آن اعلام کرد، اما این تصمیم به احتمال زیاد، ناشی از ترس شرکت برای برخورد به مشکلات عجیب صفحه نمایش گلکسی فولد بوده است. گفتنی است سامسونگ نیز توسعه یک نسخه پشتیبانی‌کننده از 5G را برای گلکسی فولد در دستور کار قرار داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*