هواوی میت 30 5G

اعلام زمان عرضه هواوی میت ایکس و هواوی میت 30 5G

زمان عرضه هواوی میت ایکس و همچنین هواوی میت 30 5G (Huawei Mate 30 5G) مشخص شد. اکنون می‌دانیم اولین گوشی منعطف هواوی و همچنین هواوی میت ۳۰ چه زمانی عرضه می‌شود.

با در نظر گرفتن تحریم هواوی از سوی دولت آمریکا، که بزرگترین گوشی‌ساز چینی را از همه طرف احاطه کرده است، بسیاری از کاربران تصور می‌کنند این شرکت تا زمان توسعه سیستم عامل موبایل اختصاصی خود و همچنین یافتن شرکت‌های جایگزین برای تولید قطعات مورد نیاز، در سال 2019 هیچ محصولی از سری Mate ارائه نخواهد کرد. بر اساس اخبار جدید این تصورات اشتباه بوده و تا چند ماه دیگر شاهد رونمایی هواوی میت 30 خواهیم بود. حتی قرار است یک نسخه 5G از این گوشی به بازار عرضه شود.

یکی از نگرانی‌های کشورهای مختلف به خاطر تحریم هواوی، به تعویق افتادن برنامه‌های آن‌ها به منظور گسترش نسل پنجم شبکه موبایل است. هر چه باشد، هواوی بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی در دنیا بوده و اپراتورهای زیادی روی همکاری این شرکت برای توسعه آنتن‌های 5G حساب کرده‌ بودند. با در نظر گرفتن نقش بسیار پررنگ شرکت نام برده در توسعه و گسترش نسل پنجم شبکه موبایل، عرضه نسخه‌ای با پشتیبانی از 5G برای پرچمدار پیش روی آن دور از انتظار نبود.

هواوی میت 30 5G

تاریخ عرضه هواوی میت 30 5G

بر اساس اسلایدشویی که نمایندگان هواوی در جریان یک کنفرانس مربوط به تکنولوژی 5G در کشور روسیه به شرکت‌کنندگان نشان دادند، هواوی میت 30 5G در دسامبر سال جاری (آذر – دی) رونمایی خواهد شد. احتمالا این تاریخ مربوط به زمان توزیع نسخه 5G پرچمدار بعدی هواوی از سری Mate در بازارهای کشور روسیه است، اما در هر صورت، دید خوبی درباره بازه زمانی رسیدن گوشی های خانواده Huawei Mate 30 به کشورهای مختلف ارائه می‌کند. از طرفی با شنیدن این خبر مطمئن می‌شویم قرار نیست هواوی به خاطر تحریم‌ها، از عرضه پرچمداران سری Mate در سال جاری خودداری کند.

با در نظر گرفتن روال گوشی‌سازان طی دو سال اخیر، که نسخه 5G پرچمداران خود را مدتی بعد از نسخه عادی به بازار عرضه کردند، احتمالا در ماه نوامبر (آبان – آذر) و شاید زودتر، نسخه عادی (4G) هواوی میت ۳۰ به بازار تزریق خواهد شد.

سپتامبر (شهریور – مهر)، زمان عرضه اولین گوشی منعطف هواوی اعلام شده است. رونمایی این گوشی به حدود چهار ماه پیش برمی‌گردد، اما هنوز خبری از آن در قفسه مغازه‌ها نیست و متاسفانه این انتظار حداقل دو ماه دیگر نیز ادامه خواهد داشت. هواوی دلیل به تعویق انداختن زمان عرضه اولین گوشی انعطاف پذیر خود را کار روی اتصال 5G آن اعلام کرد، در حالی که این تصمیم کمی بعد از گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد گرفته شد. به همین دلیل تصور ما، تصمیم هواوی برای انجام آزمایش‌های بیشتر روی گجت منعطف خود به منظور جلوگیری از مواجهه با اتفاقاتی همچون ضررهای مالی و اعتباری وارد شده به سامسونگ به خاطر مشکلات متعدد گلکسی فولد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*