کارت سوخت

کارت سوخت خود را تا پایان تیرماه آزمایش کنید

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تمامی مالکان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت درخواست کرد کارت سوخت خود را تا پایان تیرماه آزمایش کرده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنند.

مدتی قبل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ارتباط با زمان استفاده اجباری از کارت هوشمند سوخت اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که در متن آن آمده بود از تاریخ 20 مرداد 98 با هدف جلوگیری از سوءاستفاده و مقابله با قاچاق سوخت در راستای اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی عرضه بنزین به مالکان وسایل نقلیه فقط با داشتن کارت هوشمند سوخت انجام می‌شود. از این رو با نزدیک شدن به زمان استفاده اجباری از کارت هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دارندگان کارت سوخت خواست حداقل تا پایان تیرماه یک بار با کارت سوخت‌گیری کنند تا از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای به دارندگان کارت هوشمند سوخت اعلام کرد:

نظر به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت از 20 مرداد ماه امسال، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران توصیه می‌کند، برای کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت، مالکان تمامی خودروها و موتورسیکلت‌ها تا پایان تیرماه 98 حداقل یک بار از کارت هوشمند سوخت شخصی خود استفاده و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، به آدرس سایت wwww.niopdc.ir مراجعه کنند.

استفاده از کارت سوخت شخصی مانع قاچاق می‌شود

امیر وکیل‌زاده، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد هر فرد دارنده کارت هوشمند سوخت می‌بایست این کارت را توسط خودش و در همان شهر محل زندگی خود از آن استفاده کند. اگر چنین کاری انجام نشود شاهد سوءاستفاده‌هایی خواهیم بود. از این رو اگر هر کسی از کارت هوشمند سوخت خود استفاده کند باعث رونق اقتصاد کشور خواهد شد. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از مردم خواست از 20 مرداد 98 در جایگاه‌ها فقط با کارت هوشمند سوخت شخصی خود، سوخت‌گیری کنند؛ چراکه بخشی از قاچاق سوخت به دلیل سوءاستفاده از کارت‌های شخصی دیگران رخ می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*