ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی ای 80

جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی ای 80 با تمرکز بر دوربین چرخان آن منتشر شد

جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی ای 80 (Samsung Galaxy A80) به تازگی منتشر شده است. طبق انتظار، دوربین چرخان این گوشی، اصلی‌ترین سوژه ویدیوی تبلیغاتی گلکسی ای ۸۰ است.

از رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 چند ماهی می‌گذرد، اما عرضه آن به تازگی آغاز شده است. هیچ چیز به اندازه دوربین چرخان این گوشی هوشمند جذاب نیست. به لطف آن، می‌توان از همان دوربین سه گانه اصلی، با توانایی ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی، برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کرد.

این سبک طراحی چندین مزیت دارد. اولین مورد، برآورده شدن نیاز دوست‌داران عکاسی سلفی به در اختیار داشتن یک دوربین باکیفیت بالا است، چرا که سنسور دوربین‌های سلفی ابعاد کوچکی داشته و معمولا کیفیت بسیار پایینی دارند. مزیت دوم این نوع طراحی که با تماشای ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی ای 80 می‌توان به آن پی برد، عدم وجود هر گونه بریدگی در بالای صفحه نمایش با هدف کاهش حاشیه‌های اطراف آن است، چرا که دیگر یک دوربین سلفی به صورت اختصاصی وجود ندارد.

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی ای 80

دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی ای 80

نمایشگر از نوع SuperAMOLED این گوشی 6.7 اینچی بوده و دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. سامسونگ صفحه نمایش بهترین میان‌رده‌اش تا امروز را New Infinity نامیده است. مغز متفکر گوشی تراشه اسنپدراگون 730 بوده و در کنار آن، همرده با پرچمداران، 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی وجود دارد. استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر سبب می‌شود این گوشی شباهت بسیار بیشتری با بهترین پرچمداران کنونی داشته باشد. ظرفیت باتری 3700 میلی‌آمپر ساعت بوده و از سیستم شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

در این گوشی، با استفاده از راهکاری خاص، یک دوربین تعبیه شده که می‌تواند هم برای عکاسی عادی و هم به منظور گرفتن عکس‌های سلفی کاربرد داشته باشد. رزولوشن سنسور اصلی 48 مگاپیکسل است. در کنار آن، یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید به همراه یک سنسور TOF وجود دارد. امکان استفاده از چنین دوربینی برای گرفتن عکس‌های سلفی یا برقراری تماس‌های ویدیویی، قابلیتی باورنکردنی است که در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی ای 80 به آن اشاره می‌شود.

طبیعی است در اولین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی ای 80 فقط روی این دوربین مانور داده می‌شود. گفتنی است ویدیوی جدید، همزمان با اعلام آغاز عرضه گوشی به بازار منتشر شد. در حالی که گوشی‌سازان، با الهام‌گیری از یکدیگر، برای خلاص شدن از شر ناچ بالای نمایشگر به راهکار استفاده از دوربین سلفی پاپ آپی روی آورده‌اند، سامسونگ به وسیله معرفی گلکسی ای 80 راهکاری بسیاری خلاقانه ارائه کرد.

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی ای 80

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مایشگر از نوع SuperAMOLED این گوشی 6.7 اینچی بوده و دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. سامسونگ صفحه نمایش بهترین میان‌رده‌اش تا امروز را New Infinity نامیده است. مغز متفکر گوشی تراشه اسنپدراگون 730 بوده و در کنار آن، همرده با پرچمداران، 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی وجود دارد. استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر سبب می‌شود این گوشی شباهت بسیار بیشتری با بهترین پرچمداران کنونی داشته باشد. ظرفیت باتری 3700 میلی‌آمپر ساعت بوده و از سیستم شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.
    دیگه خودتون قضاوت کنید

  2. با این مدل اصلا حال نمیکنم

  3. جون بابا همه چیزو که امتحان کرده ک برای هر سلیقه ای گوشی داشته باشه