چت استیکر اینستاگرام

استیکر چت ، امکان شروع گفتگوهای دست جمعی را به استوری اینستاگرام آورد

به لطف استیکر چت می‌توان با لمس یک آیکون خاص در یک استوری، وارد گفتگویی دست جمعی شد. به این ترتیب جمع‌های دوستانه، بهانه‌ای برای شروع یک گفتگو با یکدیگر خواهند داشت.

استیکر چت قابلیت جدیدی است که اینستاگرام به بخش استوری شبکه اجتماعی خود اضافه کرده است. این قابلیت جدید به فالوورهای یک کاربر اجازه می‌دهد از طریق لمس یک استیکر داخل یک استوری، مکالمه‌ای را با وی آغاز کنند. استیکر چت در بالای استوری قرار می‌گیرد.

استیکر چت

از طریق قابلیت استیکر چت کاربران اینستاگرام قادر به درخواست برای عضویت در یک چت گروهی درباره یک پست خاص خواهند بود. منتشرکننده آن پست می‌تواند درخواست‌های ورود دنبال‌کنندگان را تایید یا رد کند. به همین دلیل تضمینی برای دریافت مجوز به منظور ورود به یک مکالمه گروهی وجود ندارد.

نحوه استفاده از چت استیکر استوری اینستاگرام

به منظور ایجاد گفتگو درباره یک پست، منتشرکننده استوری باید استیکر چت را به پست خود اضافه کند تا فالوورها بتوانند از طریق آن، درخواست ورود به مکالمه را مطرح کنند. استیکر چت قابلیتی بسیار جذاب بوده و سبب می‌شود گروه‌های دوستانه، بر اساس یک استوری منتشر شده توسط یکی از اعضای گروه، گفتگویی را با محوریت پست جدید آغاز کنند.

از آن جایی که اینستاگرام تصمیم گرفت اپلیکیشن دایرکت را منحل کند، افزوده شدن چنین قابلیتی‌هایی به بخش دایرکت اینستاگرام کاملا طبیعی است. اپلیکیشن دایرکت اینستاگرام به مرگ زودرس دچار شد و فیس بوک تصمیم گرفت برخلاف استراتژی خود در جدا کردن بخش چت فیس بوک از اپلیکیش موبایل اصلی آن، این تصمیم را برای اینستاگرام عملیاتی نکند.

بر اساس گزارش وب سایت TechCrunch، ویژگی استیکر چت همزمان برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده است. ممکن است دریافت آن برای کاربران نواحی خاصی از دنیا کمی زمان ببرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام،
    یک سوال، جدیدا در اینستا لیست مخاطبین حذف شده، یا برای من نشان نمی‌دهد دلیلش چیست؟

  2. خیلی خوبه که خودش می تونه رد یا تایید کنه