مدیر عامل شرکت اپل

تیم کوک: شرکت اپل در حال توسعه محصولات اعجاب‌انگیزی است

جانی آیو، فردی که طی 30 سال گذشته رئیس بخش طراحی اپل بود، این شرکت را ترک کرد. در حالی که همه نگران آینده شرکت اپل بودند، اظهار نظرهای تیم کوک، به مدیران داخلی، کارمندان و کاربران این شرکت قوت قلب داد.

جانی آیو با ترک اپل، شرکت طراحی خود را راه‌اندازی می‌کند. انتشار این خبر با در نظر گرفتن تاثیر وی در موفقیت اپل طی 30 سال اخیر، برای طرفداران اپل واقعا نگران‌کننده است. اهمیت طراحی‌های بی‌نظیر وی برای محصولات اپل را نمی‌توان در موفقیت آن‌ها دست کم گرفت. با وجود نگرانی برخی مدیران داخلی، کارمندان و حتی طرفداران و کاربران شرکت اپل درباره آینده آن بعد از ترک جانی آیو، مدیر عامل اپل درباره آینده شرکت بسیار خونسرد و خوش‌بین به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود دلیل ترک شرکت اپل توسط جانی آیو، عدم علاقه تیم کوک به بحث طراحی بوده است. مدیر عامل اپل در گفتگو با NBC News این ادعاها را پوچ خواند و اعلام کرد انتشار این دسته شایعات، نشان‌دهنده عدم اطلاع مردم از نحوه کار تیم طراحی اپل و روی هم رفته نحوه کار شرکت اپل است.

تیم کوک در ادامه به در دست توسعه بودن یک سری پروژه بسیار خلاقانه اشاره کرد. به عقیده وی، تیم طراحی اپل بسیار بااستعداد بوده و بر اساس گفته‌های جانی آیو، این تیم امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است. مدیر عامل تنها شرکت سازنده دستگاه‌های آی او اسی معتقد است این تیم طراحی، تحت رهبری هر فردی به پیشرفت و ترقی ادامه خواهد داد.