آنر 8 ایکس

شماتیک آنر ۹ ایکس از وجود دوربین پاپ آپ در آن خبر می‌دهد

به تازگی تصویری شماتیک از آنر ۹ ایکس (Honor 9X) به بیرون درز کرده است که دید روشن‌تری از طراحی این گوشی هوشمند به ما ارائه می‌دهد. مهم‌ترین چیزی که در آن جلب توجه می‌کند، یک دوربین سلفی پاپ آپ است؛ پس بریدگی ناچ روی نمایشگر آنر 9X جایی ندارد.

در شماتیک آنر ۹ ایکس که افشاگر قابل اعتماد «ایوان بلس» به اشتراک گذاشته است، علاوه بر دوربین پاپ آپ می‌توان یک ماژول دوگانه را نیز در پنل عقب دستگاه دید. این دوربین‌ها با چیدمان عمودی در سمت چپ بخش فوقانی پنل جای گرفته‌اند؛ اما برخلاف آنر 8 ایکس، گوشی جدید فاقد حسگر اثر انگشت در پشت خود است.

شماتیک آنر ۹ ایکس

این می‌تواند دو معنی داشته باشد؛ یا کمپانی چینی به طور کلی از خیر آن گذشته و یا این سنسور را زیر نمایشگر دستگاه تعبیه کرده است. البته مکانیسم پاپ آپ دوربین سلفی، شاید عملکرد کندی برای قابلیت فیس آنلاک داشته باشد؛ پس وجود اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

دیگر موارد قابل مشاهد در تصویر، وجود کلیدهای کنترل صدا و پاور در سمت راست و درگاه USB (که امید می‌رود تایپ C باشد) در لبه پایینی گوشی است. پیش‌تر تجهیز آنر 9 ایکس به تراشه کایرین 810 نیز تایید شده بود؛ ولی برای اطلاعات بیشتر باید منتظر رونمایی از آن در ماه جاری (ژولای) باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*