پژو 206 تیپ 5

ایران خودرو پژو 206 تیپ 5 را در دو مدل ساده و فول آپشن به بازار عرضه می‌کند

ایران خودرو در جدیدترین اقدام خود برخی از امکانات خودرو پژو 206 تیپ 5 را حذف کرد و قصد دارد این خودرو را در دو مدل ساده و فول آپشن به بازار عرضه کند. در ادامه اختلاف قیمتی این دو مدل را بررسی می‌کنیم.

گروه صنعتی ایران خودرو بعد از تحریم‌های متعددی که بر روی صنعت خودرو کشور اعمال شد از سال 97 به تدریج امکانات محصولات خود را کاهش داده است. از این جمله می‌توان به کاهش تعداد ایربگ‌ها، حذف رینگ آلیاژی و ترمزهای دیسکی اشاره کرد. اما شرکت ایران خودرو در جدیدترین اقدام خود برخی از امکانات خودرو پژو 206 تیپ 5 را حذف کرده است و تصمیم دارد این خودرو را در دو مدل ساده و فول آپشن به بازار عرضه کند.

عرضه پژو 206 تیپ 5 در دو مدل

طی هفته جاری شرکت ایران خودرو تعدادی از خودروهای پژو 206 تیپ 5 را با حذف برخی از آپشن‌ها به بازار عرضه کرد که نشان می‌دهد این شرکت خودروسازی تصمیم دارد یک کلاس جدید برای این خودرو تعیین کند. کلاس جدید Peugeot 206 با نام 26818 معرفی شده است که این مدل از امکاناتی چون ترمز دیسکی عقب، دستگاه پخش USB و سنسور دنده عقب بی‌بهره است. این کلاس در حال حاضر با اختلاف قیمتی حدود 3 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود؛‌ تیپ ساده این خودرو حدود 98 میلیون تومان قیمت دارد و برای تیپ فول آپشن این خودرو نیز قیمت 101 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.