سیستم عامل هانگ منگ

هواوی در حال تست سیستم عامل هانگ منگ در میت 30 است

اخبار منتشرشده نشان می‌دهند سیستم عامل هانگ منگ در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد این سیستم عامل در گوشی Mate 30 قرار گیرد.

شرکت هواوی قصد دارد سیستم عامل هانگ منگ (جایگزین سیستم عامل اندروید) را در گوشی میت 30 آزمایش کند، حتی این امکان وجود دارد که به صورت رسمی در پرچمدار بعدی خود در ماه اکتبر سال جاری میلادی هم معرفی شود؛ این سیستم عامل می‌تواند جایگزین اندروید در گوشی های چینی شود.

جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین باعث می‌شود تا تولیدکنندگان، اقدامات احتیاطی و یافتن جایگزین برای سیستم عامل اندروید را در دستور کار قرار دهند و بر اساس اعلام رسمی هواوی، هم اکنون در حال آزمایش راه‌حل‌های نرم افزاری برای معرفی سیستم عامل جدید در گوشی میت 30 هستند.

هانگ منگ

یکی از خبرهای منتشرشده از منابع نزدیک به تیم سیستم عامل هواوی نشان می‌دهد که امکان معرفی رسمی آن همزمان با معرفی میت 30 وجود دارد که انتظار می‌رود در اواسط ماه اکتبر سال جاری میلادی معرفی شود؛ تاریخ دقیق مراسم معرفی نامعلوم است، اما به نظر می‌رسد که Mate 30، نخستین گوشی هواوی بدون سیستم عامل اندروید خواهد بود.

بعید به نظر می‌رسد که هواوی، سریعا تصمیم به رهایی سیستم عامل اندروید را در سطح جهانی اجرایی کند. اینطور که پیداست، هواوی روی پروژه متن باز اندروید برای بخش نرم افزاری تکیه خواهد کرد. در حال حاضر کاربران چینی دارای یک تجربه کاربری اندروید متفاوتی هستند و به همین علت می‌توانند به سرعت با سیستم عامل جدید هواوی، ارتباط برقرار کنند. در صورتی که سیستم عامل هانگ منگ بر روی میت 30 قرار بگیرد، قطعا ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پس می خواست اول کجا باشه