گوشی رول شونده سونی

گوشی رول شونده سونی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود

یک افشاگر می‌گوید که سونی به دنبال عرضه یک گوشی با نمایشگر رولی است. ظاهرا گوشی رول شونده سونی تا چند ماه آینده معرفی می‌شود. در ادامه بیشتر با گوشی تاشو سونی آشنا شوید.

در کنگره جهانی موبایل که چند ماه پیش برگزار شد٬ دو شرکت هواوی و سامسونگ از گوشی‌های منعطف خود به نام میت ایکس و گلکسی فولد پرده برداری کردند. این رونمایی باعث به وجود آمدن دسته‌بندی جدیدی در بازار موبایل شد و کاربران می‌توانند با خرید یک گوشی انعطاف پذیر٬ دیوایس خود را تا کرده و در داخل جیبش قرار دهد. ظاهرا یکی دیگر از شرکت‌هایی که به دنبال فعالیت در این حوزه است٬ شرکت سونی خواهد بود.

سونی یکی از گوشی‌سازهای پرآوازه و محبوب در بازار جهان است و می‌خواهد با ساخت یک گوشی تاشو٬ از رقبای بزرگی همچون سامسونگ٬ هواوی یا حتی گوگل عقب نماند. ظاهرا این گوشی رول می‌شود و کاربر می‌تواند اندازه‌ی نمایشگر را مطابق میل خود تغییر دهد. گفته می‌شود گوشی رول شونده سونی اوایل سال 2020 میلادی رسما معرفی خواهد شد. این اطلاعات در صفحه‌ی توییتری یک افشاگر به نام مکس جی منتشر شده است.

جزئیات گوشی رول شونده سونی

ظاهرا گوشی رول شونده سونی از نمایشگری ساخت شرکت ال جی دیسپلی بهره می‌برد. انتظار می‌رود باتری این دیوایس 3220 میلی‌آمپر ظرفیت داشته باشد و دوربین آن نیز تا زوم 10 برابری را ارائه کند. در انتها این افشاگر می‌گوید که گوشی تاشو سونی از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد و با مودم 5G کوالکام به نام X50 همراه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ای ول خدایی دست همشون تو پیشرفت بسته

  2. اینم زد تو خال منعطف ها

  3. احسنت.به این میگن نواوری و پیشرفت.برندهای بنجل چینی یاد بگیرید
    نه نه یاد نگیرید بهتره چون مستقیم میرن کپی برابر با اصلش تولید میکنن

  4. ببینم سونی چی تولید میکنه.. ماشالله سونی.