سیستم مورد نیاز بازی دانتلس –  Dauntless

بازی Dauntless مدتی قبل به صورت رایگان منتشر شد و توانست طرفداران بسیاری پیدا کند. از سیستم مورد نیاز بازی دانتلس در گجت نیوز اطلاع پیدا کنید.

سیستم مورد نیاز بازی دانتلس آن قدر پایین نیست که با یک سخت افزار ضعیف بتوانید به اجرای آن بپردازید اما با یک سیستم متوسط می‌توانید آن را تجربه کنید.

بازی دانتلس یک عنوان اکشن نقش آفرینی است که با موتور آنریل انجین 4 ساخته شده و در تاریخ 21 مه 2019 (31 اردیبهشت 98) به صورت رایگان منتشر شد. این بازی از ویژگی کراس پلی نیز بهره می‌برد.

سیستم مورد نیاز بازی دانتلس

حداقل سیستم مورد نیاز بازی دانتلس

– سیستم عامل: ویندوز 7 / ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
– پردازنده: اینتل Sandybridge Core i5- 2500K / ای ام دی Ryzen 3 1300X
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660 Ti / ای ام دی Radeon RX 460 یا معادل آن‌ها
– فضای هارد دیسک: حداقل 15 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11

سیستم پیشنهادی برای بازی Dauntless

– سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
– پردازنده: اینتل  Core i7 – 4790K Haswell / ای ام دی Ryzen 7 1700X
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 Ti / ای ام دی Radeon RX 580 یا معادل آن‌ها
– فضای هارد دیسک: حداقل 15 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11

همان طور که مشاهده کردید، برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده Core i5 اینتل یا معادل آن نیاز دارید اما برای اجرای ایده آل بازی، سازندگان پردازنده Core i7 اینتل را توصیه کرده‌اند. ارزان‌ترین کارت گرافیکی که قادر به اجرای بازی است، جی فورس GTX 660 بوده و مناسب‌ترین کارت گرافیک، جی فورس GTX 970 خواهد بود.

بازی Dauntless اولین عنوانی است که در زمان عرضه، دارای قابلیت کراس پلی بوده است. این بازی در همان روزهای اول انتشار توانست نظر مخاطبان را جلب کند و 6 میلیون نفر به انجام آن پرداختند. دانتلس در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین باز‌ی‌های ویدیویی فری تو پلی است و به زودی بیشتر از آن خواهیم شنید.

علاوه بر نسخه رایانه های شخصی، این بازی بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در دسترس است. نسخه نینتندو سوییچ هم به زودی منتشر خواهد شد.