گوشی آنر 9 ایکس و گوشی آنر 9 ایکس پرو

گوشی آنر 9 ایکس پرو با دوربین سه گانه و دوربین سلفی پاپ آپ عرضه می‌شود

ایوان بلس تصاویری شماتیک گوشی آنر 9 ایکس پرو (Honor 9X Pro) را منتشر کرده که به دوربین سه گانه پشتی و دوربین سلفی پاپ آپ آن اشاره می‌کند. این گوشی یکم مرداد ماه 98 معرفی خواهد شد.

پس از درز اطلاعات نسخه اصلی گوشی آنر 9 ایکس در هفته‌ی گذشته٬ به چند روز نکشید که ایوان بلس٬ افشاگر مشهور دنیای فناوری با انتشار تصاویر شماتیک گوشی آنر 9 ایکس پرو ٬ خبر از عرضه‌ی برادر بزرگ‌تر این گوشی همراه آن در آینده‌ای نزدیک داد. در مجموع طراحی و دوربین پاپ آپ این گوشی با نسخه‌ی اصلی یکسان است٬ اما مدل پرو از دوربین سه گانه پشتی بهره می‌برد و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز روی قاب آن قرار خواهد داشت.

مشخصات فنی گوشی آنر 9 ایکس پرو

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در گذشته٬ گوشی آنر 9 ایکس پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی ٬Sony IMX582 دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق مجهز خواهد بود. نمایشگر این گوشی نیز از نوع LCD بوده و اندازه‌ای بین 6.5 تا 6.7 اینچی را ارائه می‌کند. از نظر طراحی نیز شما باید انتظار یک گوشی با دو قاب پشت و روی شیشه‌ای و فریم فلزی در دور آن را داشته باشید.

پردازنده‌ی داخلی گوشی آنر 9 ایکس پرو ٬ تراشه‌ی تازه معرفی شده‌ی کایرین 810 خواهد بود که هواوی آن را همراه با گوشی نوا 5 خود به بازار معرفی کرد. از دیگر مشخصات فنی آنر ۹ ایکس پرو می‌توان به دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 20 وات اشاره کرد. گفته می‌شود از این دیوایس 23 جولای (1 مرداد ماه) در چین رونمایی خواهد شد.