گوشی گلکسی ام 30 اس

منتظر معرفی گوشی گلکسی ام 30 اس با دوربین دوگانه باشید

گوشی گلکسی ام 30 اس – Galaxy M30s در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد گوشی جدید سامسونگ دارای دوربین دوگانه خواهد بود.

ما مطلع هستیم که سامسونگ در حال کار بر روی یک نسخه پیشرفته گلکسی ام 30 بوده و به لطف GeekBench، می‌دانیم که نام آن گلکسی ام 30 اس هست و دارای تراشه 10 نانومتری اگزینوس 9610 با 4 گیگابایت رم خواهد بود. هم اکنون و به لطف تصاویر زنده‌ای که منتشرشده است، می‌توانیم تصور کنیم که Galaxy M30s با چه ظاهری معرفی خواهد شد.

گوشی گلکسی ام 30 اس

هنگامی که گوشی گلکسی ام 30 را با تصویر ام 30 اس مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که بخش قرارگیری سنسورهای دوربین عریض‌تر و کوچک‌تر شده است؛ این مسئله می‌تواند نشان دهد که ما در این دستگاه شاهد قرارگیری دوربین دوگانه خواهیم بود.

گوشی Galaxy M30 در بخش عقب دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دو سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و سنجش عمق بوده و به نظر می‌رسد Galaxy M30s فاقد سنسور سوم خواهد بود.

سایر بخش‌های پنل به نظر می‌رسد که با گوشی گلکسی ام 30 مطابقت دارد. اینطور که پیداست، این گوشی می‌تواند از دو سیم کارت نانو و یک کارت حافظه جانبی پشتیبانی کند، همچنین در قسمت پایین دارای ورودی USB-C  و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است. احتمالا سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خود را به باتری 5000 میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ 15 وات مجهز کند. انتظار می‌رود غول تکنولوژی کره جنوبی، گوشی Galaxy M30s را ماه آینده و در کشور هند راه‌اندازی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ولی بخوای ریز بینانه نگاه کنی خیلی تغییر نداشته ها