کمپانی اپل آیفون سال 2020

کمپانی اپل سال 2020 برای اوج‌گیری دوباره از چهار آیفون رونمایی می‌کند

تحلیلگران می‌گویند اپل برای اوج‌گیری دوباره‌ی خود در بازار، سال 2020 میلادی از چهار مدل آیفون رونمایی می‌کند. مهم‌ترین قابلیت این آیفون‌ها نمایشگر اولد آن‌ها و حضور یک دوربین ToF در کنار دوربین‌های معمولی‌شان است.

گزارشی از سوی JPMorgan منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی اپل برای بازگرداندن قدرت از دست رفته قصد داردسال 2020 میلادی از چهار مدل آیفون رونمایی کند. یک تحلیلگر متعقد است که شرکت کوپرتینویی سه مدل آیفون با نمایشگر OLED و فناوری 5G عرضه می‌کند که حداقل دو مدل آن به سنسور دوربین ToF مجهز هستند. اپل معمولا آیفون‌های خود را در پاییز، ماه سپتامبر عرضه می‌کند تا فروش خوبی را در فصل تعطیلات تجربه کند.

چهارمین آیفون کمپانی اپل هم اندازه‌ی آیفون 8 خواهد بود

تحلیلگر JPMorgan همچنین ادعا می‌کند کمپانی اپل به دنبال افزایش ارزش خود در بازار است، این بدان معناست که یک گوشی با اندازه‌ی آیفون 8، اما مجهز به فناوری 5G را نیز سال آینده عرضه می‌کند که از قیمت به مراتب کمتری نسبت به سه مدل دیگر برخوردار است.

از آنجایی که تیم کوک عنوان کرده اپل قصد ندارد سطح بالارده‌ی بازار را رها کند، سه پرچمدار سال آینده‌ی این شرکت به ترتیب از پنل‌های 5.4 ، 6.1 و 6.7 اینچی اولد استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود این گوشی‌ها فروش 195 میلیون دستگاهی را در سال 2020 تجربه کنند، در حالی که فروش آیفون‌ها در سال جاری میلادی 180 میلیون دستگاه برآورد شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*