سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ تیزر تبلیغاتی جدیدی برای گلکسی نوت 10 منتشر کرد

کمتر از یک ماه مانده به رونمایی پرچمدار جدید سری Note سامسونگ، تیزر تبلیغاتی جدیدی برای گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note10) منتشر شد. در این ویدیوی کوتاه به تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ نیز اشاره می‌شود.

وب سایت سامسونگ در کشور اندونزی، به تازگی یک تیزر تبلیغاتی کوتاه برای اشاره به رویداد Unpacked آتی سامسونگ منتشر کرده است. Unpacked نام رویداد معرفی گوشی های پرچمدار بزرگترین گوشی‌ساز دنیا است. البته در این رویدادها محصولات دیگری همچون ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ نیز رونمایی می‌شوند، اما گوشی های هوشمند شرکت همواره در کانون تمرکز قرار دارند. رویداد بعدی در روز هفتم آگوست (16 مرداد) برگزار شده و طی آن شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 10 خواهیم بود.

این تیزر تبلیغاتی جدید به یک موضوع اشاره دارد؛ به جای استفاده از دستگاه‌های مختلف همچون یک گوشی هوشمند، یک تبلت، یک لپ تاپ و یک دوربین عکاسی، از گلکسی نوت ۱۰ استفاده کنید، چرا که کارایی همه آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. به لطف ویژگی جدیدی که از زمان معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در اختیار کاربران پرچمداران سامسونگ قرار گرفت، اکنون می‌توان بدون نیاز به استفاده از داک DeX، گوشی را به صورت مستقیم به یک نمایشگر متصل کرد و از آن، در قالب یک رابط کاربری بهینه شده برای استفاده در حالت دسکتاپ، بهره برد. گفتنی است در این ویدیوی کوتاه، طعنه‌ای کوچک نیز به گوشی های آیفون زده می‌شود!

جدیدترین تیزر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی نوت 10

اولین تیزر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی نوت 9 درون مایه‌ای تقریبا شبیه به ویدیوی بالا داشت. در آنجا نیز به کاربرد گوشی در محیط‌های اداری اشاره شد، با این تفاوت که تاکید بیشتری روی کیفیت دوربین اصلی، امکان استفاده از گوشی برای گیم، مقاومت در برابر آب و دیگر ویژگی‌های جزئی وجود داشت.

با در نظر گرفتن این موضوع و از طرفی آگاهی از افزایش تعداد سنسورها و قابلیت‌های دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 انتظار داشتیم در تیزر ویدیویی جدید آن، بیشتر درباره قابلیت‌های دوربین اصلی گوشی مانور داده شود. احتمالا این اتفاق در یکی دیگر از تیزرهای تبلیغاتی پرچمدار آتی سری Note رخ خواهد داد. پیش‌بینی می‌کنیم با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی گوشی در روز شانزدهم مرداد، ویدیوهای بیشتری از گلکسی نوت ۱۰ منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*